  • 1. Data: 2002-04-13 22:54:41
    Temat: visa electron w Niemczech i Austri
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Czy naprawdę jest wielka różnica w ilości puntktów handlowo-usługowych
    akceptujących VE w tych krajach? Dzięki za opinie.

  • 2. Data: 2002-04-13 22:56:21
    Temat: Re: visa electron w Niemczech i Austri
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Czy naprawdę jest wielka różnica w ilości puntktów handlowo-usługowych
    > akceptujących VE w tych krajach?  Dzięki za opinie.
    >
    > --

    Chodziło mi w porównaniu do maestro.

  • 3. Data: 2002-04-14 11:32:35
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chodziło mi w porównaniu do maestro.

    U Niemcow nie jest za dobrze z kartami platniczymi. Matestro to nie
    przyjmują prawie nigdzie. Dużo jest miejsc z naklejkami EC więc teoretycznie
    moja Maestro z Pekao SA powinna działać ale w praktyce bardzo czesto nie
    chciała. Miałem problem nawet w molochu typu Real. Skończyło się na tym ze
    xerowli moją kartę i dane z mojego paszportu i wypełniali momi danymi jakiś
    dziwny druczek. Takiego sposobu autoryzacji to jeszcze nigdzie nie
    spotkałem. W bankomatach natomiast o Maestro i VE są łykane bez problemu.

    Jaco

  • 4. Data: 2002-04-15 16:48:18
    Od: "Ola" <o...@n...wa.onet.pl>

    W tym roku w Austrii na lodowcu (Neustift) pani w kasie rozlozyla bezradnie
    rece widzac Vise Citi. A Maestro BSK, jak najbardziej, przyjela, i
    zautoryzowalo sie szybciej niz w warszawskim supermarkecie.
    Porzadne sklepy akceptuja tam obie karty, nieporzadne - tylko austriackie
    (sic!!) albo wcale, ale posrodku jest troche takich (w sumie niewiele), co
    Amerykanom mowia twardo nie, a europejskie karty - jak najbardziej.
    Najlepiej miec dwie :-)

    Pozdrawiam

    Ola
    ]