  • 1. Data: 2002-04-13 17:26:33
    Temat: sesje ZUS
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Jak to jest z przelewami ZUS, czy wszytkie ida jedna specjalna sesja,
    czy takze zwyklymi sesjami KIRu tylko w swoim formacie ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-04-13 18:15:52
    Temat: Re: sesje ZUS
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Jak to jest z przelewami ZUS, czy wszytkie ida jedna specjalna sesja,
    > czy takze zwyklymi sesjami KIRu tylko w swoim formacie ?

    Ida normalnymi sesjami (wysylalem juz z Inteligo 3 sesja). Format to tez
    zwykly przelew Elixir.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-04-13 18:36:50
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Krzysztof Kowalski pisze:
    >Ida normalnymi sesjami (wysylalem juz z Inteligo 3 sesja). Format to tez
    >zwykly przelew Elixir.

    Przelew do ZUS to nie jest zwykły Elixir.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-04-14 05:11:21
    Od: "MacGregor" <m...@2...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > Przelew do ZUS to nie jest zwykły Elixir.

    ZUS to zwykły ELIXIR, tylko oddzielny tryb przetwarzania - przetwarzany jest
    w nocy, a rozliczany 1 sesją następnego dnia.

    Pozdrawiam,
    Maciej Chmielewski

  • 5. Data: 2002-04-14 09:34:43
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > ZUS to zwykły ELIXIR, tylko oddzielny tryb przetwarzania - przetwarzany
    jest
    > w nocy, a rozliczany 1 sesją następnego dnia.

    Przelew ZUS zawiera ODMIENNIE skonstruowany komuinkat ELIXIR (w koncu
    zawiera duzo dodatkowych informacji).
    Podobnie bedzie z przelewami do US.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 6. Data: 2002-04-14 10:48:34
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 14 Apr 2002 11:34:43 +0200, "Piotr"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Przelew ZUS zawiera ODMIENNIE skonstruowany komuinkat ELIXIR (w koncu
    >zawiera duzo dodatkowych informacji).
    >Podobnie bedzie z przelewami do US.

    Czy ty aby nie przesadzasz?
    Przelew ZUS rozni sie od nieZUSowego jedna, jedyna cyferka w
    trzycyfrowej liczbie identyfikujacej typ platnosci. A te dodatkowe
    informacje, o ktorych mowisz (NIP, Regon, okres itd), zawieraja sie w
    zwyklych polach szczegolow platnosci. Nie zmienia tego fakt, ze musza
    byc wpisane do tych pol w scisle okreslony sposob.

    PGR

  • 7. Data: 2002-04-14 11:55:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sun, 14 Apr 2002 11:34:43 +0200, "Piotr"
    <m...@p...onet.pl> napisałbył:

    >Przelew ZUS zawiera ODMIENNIE skonstruowany komuinkat ELIXIR (w koncu
    >zawiera duzo dodatkowych informacji).

    Nie jestem przekonany. Wg mnie po prostu automagicznie preparowane
    jest pole TYTUŁEM i dlatego w zasadzie z dowolnego banku dowolnym
    elliksirem można przelać ZUS, byleby tylko wypełnić przelew:

    TYTUŁEM: 6480000000?R276000000 ?S2002020
    czyli : <NIP>?R<REGON> ?S<NUMER_deklaracji>
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-04-14 12:03:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 14 Apr 2002 13:55:48 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie jestem przekonany. Wg mnie po prostu automagicznie preparowane
    >jest pole TYTUŁEM i dlatego w zasadzie z dowolnego banku dowolnym
    >elliksirem można przelać ZUS, byleby tylko wypełnić przelew:

    Nie. Na pewno jedna wartosc w komunikacie Elixira (nie w tytule
    przelewu) jest inna dla ZUSow niz dla zwyklych przelewow (ciekawe
    tylko po co).

  • 9. Data: 2002-04-14 12:25:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 14 Apr 2002 14:03:52 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Nie. Na pewno jedna wartosc w komunikacie Elixira (nie w tytule
    >przelewu) jest inna dla ZUSow niz dla zwyklych przelewow (ciekawe
    >tylko po co).

    Tego to najstarsi gorale nie wiedza :-)
    Jak znam zycie dla US wartosc ta bedzie jeszcze inna.

    PGR

  • 10. Data: 2002-04-14 13:09:05
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci >
> [...]
    > zwyklych polach szczegolow platnosci. Nie zmienia tego fakt, ze musza
    > byc wpisane do tych pol w scisle okreslony sposob.

    Co do identyfikatora to na pewno masz racje, a czy jeszcze czyms innym sie
    nie rozni to musialbym sprawdzic dokladnie dokumentacje.

    Pozdrawiam

    Piotr