  • 1. Data: 2002-04-13 22:05:33
    Temat: PlusGSM GPRS + mBank WAP ? Jak ustawic żeby działało?
    Od: "xmx" <x...@p...pl>

    Jak ustawic Siemens'a S45 w Plusie, zeby bylo mozna laczyc sie z
    wap.mbank.com.pl przez GPRS? Probowalem roznych ustawien, ale dostaje
    odpowiedz "serwer nie odpowiada" lub "connection failed..."
    Prosze o pomoc lub odnosnik z ustawieniami (probowalem ze stron mbank'u, ale
    nie dzialaja).
    Od razu pisze, ze GPRS u mnie dziala, mam jedynie problemy z dostepem do
    stron mbanku (kanal WAP uaktywniony)

    ----------------------------------
    Wojciech Stankiewicz
    eMail: x...@p...pl
    GSM: +48 605 201 202

  • 2. Data: 2002-04-14 07:26:42
    Od: Kamil Brzeziński <b...@r...null.pl.nospam>

    xmx wrote:
> [...]
    > nie dzialaja).
    > Od razu pisze, ze GPRS u mnie dziala, mam jedynie problemy z dostepem do

    Nie ma szans oto informajca jaką dostałem z mBanku jak pytałem o GPRS

    "Szanowny Panie.
    Na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosci korzystania ze strony wap mBanku za
    posrednictwem GPRS.

    Z powazaniem
    Lukasz Kujawski
    mBank"

    --
    /------------------\
    | Kamil Brzeziński |

  • 3. Data: 2002-04-14 11:32:38
    Od: "xmx" <x...@p...pl>

    Dzieki za info, choc nie takie chcialem uslyszec... :(

    ----------------------------------
    Wojciech Stankiewicz
    eMail: x...@p...pl
    GSM: +48 605 201 202

  • 4. Data: 2002-04-14 11:54:54
    Od: "Łukasz" <w...@p...com>

> [...]
    >
    > "Szanowny Panie.
    > Na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosci korzystania ze strony wap mBanku za

    Jak to???
    Przecież dla Motoroli Timeport podali ustawienia GPRS'u na
    http://www.mbank.com.pl/modele.html#5

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 5. Data: 2002-04-14 14:01:53
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

> [...]
    >
    > "Szanowny Panie.
    > Na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosci korzystania ze strony wap mBanku za

    W takim razie odkryłem funkcjonalność o jakiej mBank nie ma pojęcia ;)) Bez
    najmniejszego problemu korzystam z duetu mBank Multibank za pośrednictwem
    GPRS. Telefon to Nokia 6310 a sieć Era. Niestety nie mam pojęcia jak to
    ustawić w Plusie i w Siemensie. Może na stronach Multibanku znajdziesz
    pomoc? Mają tam nowsze konfiguracje telefonów. Ja zauważyłem, że po
    wylogowaniu z mBanku mogę się bez problemu zalogować do Multibanku bez
    potrzeby zrywania sesji GPRS (w drugą stronę też działa). Moje próby z
    uruchomieniem dostępu na Ericssonie T65 zakończyły się niczym mimo, że ten
    model Ericssona obsługuje już WTLS.
    Życzę udanych prób
    Marcin

  • 6. Data: 2002-04-14 14:06:37
    Od: Kamil Brzeziński <b...@r...null.pl.nospam>

    Łukasz wrote:
    > Jak to???
    > Przecież dla Motoroli Timeport podali ustawienia GPRS'u na
    > http://www.mbank.com.pl/modele.html#5
    Chyba coś Ci się pomyliło a gdzie tam widzisz APN???

    --
    /------------------\
    | Kamil Brzeziński |

  • 7. Data: 2002-04-14 14:07:27
    Od: Kamil Brzeziński <b...@r...null.pl.nospam>

    Łukasz wrote:

    > Jak to???
    > Przecież dla Motoroli Timeport podali ustawienia GPRS'u na
    > http://www.mbank.com.pl/modele.html#5
    Oj sorki rzeczywiście jest, dopiero teraz zauważyłem ja podaję wersję
    jaką podali mi z mBanku

    --
    /------------------\
    | Kamil Brzeziński |

  • 8. Data: 2002-04-14 14:56:48
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najmniejszego problemu korzystam z duetu mBank Multibank za pośrednictwem
    > GPRS. Telefon to Nokia 6310 a sieć Era. Niestety nie mam pojęcia jak to

    Moze nie o tyle mBank nie ma pojecia, ile "nie upowszechnia" :-)

    W _KAZDEJ_ sieci dzialac bedzie nastepujace polaczenie:

    APN typu dostep do Internetu (czyli w + www.plusgsm.pl, w Erze Erainternet,
    w Idea www.idea. pl)
    gateway mBanku - 193.041.230.094
    polaczenie szyfrowane

    APN mozna zastapic polaczeniem dialup - dostepu do Internetu.

    Niestety - takie ustawienie powoduje, ze NIE MOZNA skorzystac z
    abonamentowego dostepu do WAP w Erze :-( Znaczy, trzeba placic za kilobajty

    Pzdr,

    Maciej

  • 9. Data: 2002-04-14 17:49:22
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:
    > W _KAZDEJ_ sieci dzialac bedzie nastepujace polaczenie:

    w każdej, ale nie z każdym modelem telefonu ;( niestety, z siemensami
    zdarzają się problemy z wymianą kluczy szyfrujących z bramką wap mbanku.
    nie jestem w stanie odpowiedzieć na 100%, czy każdy siemens s45 się
    dogada. a oficjalne info wkrótce.

    pozdrawiam
    Asia

  • 10. Data: 2002-04-14 19:58:43
    Od: "Łukasz" <w...@p...com>

    > Chyba coś Ci się pomyliło a gdzie tam widzisz APN???

    2. Nośnik danych 1. GPRS APN wap.mbank.com.pl
    Nazwa użytkow. bre
    Hasło bre
    2. CSD Nr. telefonu +48601362265