  • 1. Data: 2002-04-13 18:19:25
    Temat: Multibank, kredyt, list
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    Grupo,

    Czy to jest zwyczajem, że Multibank wysyła mniej-więcej po dwóch
    miesiącach od otwarcia konta list z propozycją otworzenia linii
    kredytowej w rachunku, czy też w taki sposób chcą uhonorować tylko
    niektórych klientów?

    Pytam, bo będę się starał o linię - przydatna to rzecz - i zastanawiam
    się, czy czytają w myślach.

  • 2. Data: 2002-04-13 18:44:22
    Temat: Re: Multibank, kredyt, list
    Od: "Marek N." <m...@k...chip.pl>

> [...]
    | miesiącach od otwarcia konta list z propozycją otworzenia linii
    | kredytowej w rachunku, czy też w taki sposób chcą uhonorować tylko

    Ja dostalem po jakims miesiacu, a od kilku dni kreyt odnawialny juz mialem
    ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2002-04-13 19:05:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja dostalem po jakims miesiacu, a od kilku dni kreyt odnawialny juz mialem
    > ;P

    Dostali chyba wszyscy niezaleznie iedy otwierali

  • 4. Data: 2002-04-13 22:54:17
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Michal 'CeFeK' Nazarewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiącach od otwarcia konta list z propozycją otworzenia linii
    > kredytowej w rachunku, czy też w taki sposób chcą uhonorować tylko

    Wg. mnie - wszyscy, jak leci. Przez konto przeszło mi raptem kilkaset
    zł, a list dostałem.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać