  • 11. Data: 2003-07-22 08:44:35
    Temat: Re: visa Mille czy Multi ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lopez"

    > I nic. Wyplata za granica za pomoca VE Millennium napewno nie jest
    > przeliczana wg tych tabel - rok temu probowalem sobie to policzyc
    > samodzielnie i sie nie dalo. Wychodzilo mi caly czas, ze bank do mnie
    > dolozyl :-)
    >
    > Ale po przeczytaniu informacji o tym, ze VISA moze dostarczac rozliczanie
    > zagranicy nawet w PLN to juz teraz wszystko jasne dla mnie.

    cos Amra dzis ciezko myslacy - tez przeciez mu pisalem ze kurs bankowy w
    takiej sytuacji nie ma nic do rzeczy
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-07-22 08:53:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > cos Amra dzis ciezko myslacy - tez przeciez mu pisalem ze kurs
    > bankowy w takiej sytuacji nie ma nic do rzeczy

    ;)
    Bede niedlugo w Berlinie to sprawdze obie karty :)

  • 13. Data: 2003-07-22 09:29:23
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Moze ktos kto ma obie karty VE Multi i Mille wykona kontrolną wypłatę jedną
    > kartą po drugiej - przydałoby się !

    W dniach 7-14 sierpnia bede na Krecie, wiec kilka wyplat z bankomatow VE
    Mille dokonam i dam znac na grupie nt. kursow przeliczeniowych :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 14. Data: 2003-07-22 09:49:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"

    >W dniach 7-14 sierpnia bede na Krecie, wiec kilka wyplat z bankomatow VE
    >Mille dokonam i dam znac na grupie nt. kursow przeliczeniowych :-)

    Amra tez wiec bedziemy mieli 2 proby i sprawe zbadaną - dzięki w imieniu pbb
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-07-22 11:00:28
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Niestety bedzie to tylko VE z Mille, bo nie mam karty z Multi.

    VE i AmEx'em to ja mogę różne kursy też podawać i zresztą już kilka razy
    rzuciłem na grupę, ale od multi trzymam się z dala.
    Po powrocie z Gruzji podam ile Mille kosi za lari (GEL), a także TRL,
    RUR i inne.

  • 16. Data: 2003-07-22 11:07:11
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

  • 17. Data: 2003-07-22 23:09:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > Moze ktos kto ma obie karty VE Multi i Mille wykona kontrolną wypłatę jedną
    > kartą po drugiej - przydałoby się !

    Tyle ze warunkiem jest koniecznosc wyplaty w dolarach USA, bo inaczej
    nie da sie ustalic pochodzenia przelicznika. Nie musi byc w samych USA.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2003-07-25 13:47:35
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Tyle ze warunkiem jest koniecznosc wyplaty w dolarach USA, bo inaczej
    > nie da sie ustalic pochodzenia przelicznika. Nie musi byc w samych
    USA.
    > --
    W Rosji i na Ukrainie można wypłacić USD z bankomatu, pewnie w innych
    krajach także.