  • 1. Data: 2003-07-21 16:39:34
    Temat: Centrum Oszczedzania w Multi juz dziala
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Na cale szczescie mojego wyslanego w poniedzialek wniosku nie zgubili
    (wyslalem na adres, ktory sie zmienil w miedzyczasie na stronie).
    Dostep juz mam i nawet zlozylem pierwsze zlecenie na "probe".
    Rozwiazane troche inaczej niz w mBanku - wszystkie fundusze sa na
    jednej stronie - wiec nie trzeba klikac.
    Wyglada calkiem ok - ciekawe natomiast czy i kiedy wprowadza
    kalendarzyk do dat w mBanku? Calkiem to przyjenie wyglada (podobne do
    tego z KB24)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-21 16:45:05
    Temat: Re: Centrum Oszczedzania w Multi juz dziala
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > Wyglada calkiem ok - ciekawe natomiast czy i kiedy wprowadza
    > kalendarzyk do dat w mBanku? Calkiem to przyjenie wyglada (podobne do

    Dziala, dziala...
    Tylko ze w "demo" niestety nie dziala, jak chcialem sobie sprawdzic :(
    Po drugie praktycznie brak informcjai. Niby uruchomili cala storne, ale poza
    wnioskiem i regulaminem (i tak postep) nic tam nie ma. Nie ma ani jakie
    fundusze beda dostepne (tylko na glownej stronie jest cos, ale tylko o
    Skarbcu), ani nic o kosztach :(
    I najlepsze: bylem dzis w oddziale i o te koszty spytalem. Nie, Muliti nie
    pobiera zadnych kosztow. Tylko TFI pobieraja zgodnie z tabela standardowa! :(((
    Wierzyc mi sie nie chcialo - na mulitilinii powiedzieli to samo.
    To ja przepraszam: do czego mi taki interes?!?

  • 3. Data: 2003-07-21 16:50:36
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > wnioskiem i regulaminem (i tak postep) nic tam nie ma. Nie ma ani jakie
    > fundusze beda dostepne (tylko na glownej stronie jest cos, ale tylko o

    Pardon, spojrzalem raz jeszcze. O kosztach jest jak byk - w regulaminie.
    Dokladnie tak jak napisalem (par. 8 pkt. 2).
    Ciekawe kiedy mBank wprowadzi oplaty dystrybucyjne jednostek w SFI? Albo
    niebawem, albo BRE cierpi na powazniejsze rozdwojenie jazni niz myslalem...

  • 4. Data: 2003-07-21 17:04:20
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > Wyglada calkiem ok - ciekawe natomiast czy i kiedy wprowadza
    > kalendarzyk do dat w mBanku? Calkiem to przyjenie wyglada (podobne do

    Hmm, u mnie nie ma. Moze to dlatego, ze podanie o uruchomienie zlozylem w
    piatek w CUF`ie. Czyzby nie zdazyli mi jeszcze aktywowac. IMO uwazam, ze
    powinno to nastapic od razu, w chwili zlozenia wniosku. Jak do jutra nie
    uruchomia to zadzwonie do nich.

    Pozdr. Michal

  • 5. Data: 2003-07-21 17:19:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dziala, dziala...
    > Tylko ze w "demo" niestety nie dziala, jak chcialem sobie sprawdzic
    :(

    No w demie niestety nie ma.

> [...]
    > powiedzieli to samo.
    > To ja przepraszam: do czego mi taki interes?!?

    E - troche nie rozumiem? ;)
    Kosztow ma nie byc - ma byc jak w www.fundusze.mbank.com.pl - czyli
    zakup i sprzedaz bez prowizji (ale z oplata za zarzadzanie wliczona w
    cene jednostki).
    Sam sie dziwie czemu jeszcze zadnych informacji nie dali - ale zawsze
    mozna korzystac ze strony mBanku

  • 6. Data: 2003-07-21 17:21:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ciekawe kiedy mBank wprowadzi oplaty dystrybucyjne jednostek w SFI?
    > Albo niebawem, albo BRE cierpi na powazniejsze rozdwojenie jazni niz
    > myslalem...

    A nie przyszlo ci do glowy, ze mozna zarabiac na samym posrednictwie?
    Pomijajac, ze taka mozliwosc daje mozliwosc zdobycia dodatkowych
    klientow, ktorym sie sprzeda inne uslugi.

  • 7. Data: 2003-07-22 10:03:07
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A nie przyszlo ci do glowy, ze mozna zarabiac na samym posrednictwie?
    > Pomijajac, ze taka mozliwosc daje mozliwosc zdobycia dodatkowych
    > klientow, ktorym sie sprzeda inne uslugi.

    Właśnie. Sam namówiłem 2 osoby do założenia konta w mBanku tylko dla SFI.
    Jedna z nich wzięła sobie dodatkowo kartę. Obie obracają kwotami kilku
    tysięcy złotych. na rachunku jest ruch. Po pewnym czasie jak się przyzwyczają
    może przeniosą swoje podstawowe rachunki. Przekonało ich proste bezpłatne
    nabywanie jednostki.

    Tomasz