  • 1. Data: 2003-07-21 20:01:10
    Temat: visa Mille czy Multi ?
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    Czy ktos testowal w strefie Euro, czy korzystniejsza jest Visa Electron
    Millenium czy Multibanku ?

  • 2. Data: 2003-07-21 20:24:44
    Temat: Re: visa Mille czy Multi ?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Juulius wrote:
    > Czy ktos testowal w strefie Euro, czy korzystniejsza jest Visa
    > Electron Millenium czy Multibanku ?

    Kurs Multi mozesz zobaczyc na stronie www.multiport.pl - i to jest to
    co placisz.
    Co do Millennium - cos mi sie zdaje (ale musialbym sprawdzic z kursami
    dziennymi), ze przy przeliczaniu sa one baaardzo podobne do tych,
    ktore maja na stronie i za duzo nie doliczaja. Reasumujac - w Multi
    wiesz ile placisz - w Mille - mniej niz ich oficjalny kurs na stronie
    nie zaplacisz - wiec jakies rozeznanie masz :)

  • 3. Data: 2003-07-22 04:43:50
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    > Kurs Multi mozesz zobaczyc na stronie www.multiport.pl - i to jest to
    > co placisz.

    A przez jaka walute jest przeliczana Visa Multi ?

  • 4. Data: 2003-07-22 06:17:35
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Juulius wrote:
    > A przez jaka walute jest przeliczana Visa Multi ?

    Stara jeszcze przez dolary i wtedy absolutnie nie wolno placic nia w
    strefie Euro.
    Natomiast KK + nowe Visy via Euro - i te kursy sa bardzo ok
    (sprawdzone)

  • 5. Data: 2003-07-22 06:17:39
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Stara jeszcze przez dolary i wtedy absolutnie nie wolno placic nia w
    > strefie Euro.
    > Natomiast KK + nowe Visy via Euro - i te kursy sa bardzo ok
    > (sprawdzone)

    A czy dla Mille VISA nie przelicza odrazu na PLZ?

  • 6. Data: 2003-07-22 06:24:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > A czy dla Mille VISA nie przelicza odrazu na PLZ?

    No wlascie tez cos mi takiego chodzi po glowie - dlatego pisalem, ze
    cos mi sie wydaje, ze kursy maja takie same jak te ich oficjalne

  • 7. Data: 2003-07-22 07:46:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > No wlascie tez cos mi takiego chodzi po glowie - dlatego pisalem, ze
    > cos mi sie wydaje, ze kursy maja takie same jak te ich oficjalne

    skoro Visa od razu przelicza na PLN to kursy bankowe nie maja nic do rzeczy
    :-))
    a sprawdzal nawet SebMal, ze Visa faktycznie do Millennium dostarcza juz
    zlotowki
    i wg mnie Mille powinien byc tanszy

    Moze ktos kto ma obie karty VE Multi i Mille wykona kontrolną wypłatę jedną
    kartą po drugiej - przydałoby się !
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-07-22 08:19:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > i wg mnie Mille powinien byc tanszy

    Hmm sprawdz sobie tabele ;)
    http://www.bankmillennium.pl/190/;jsessionid=W1TEJXT
    H3Z51FLAS5I0SFEQ?_c=1384
    http://www.multiport.pl/wskazniki/wskazniki_BRE1.jht
    ml;jsessionid=UQZ5K52R3D5XRQFIAFOCFEQ?set=BRE1

    i co? ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-07-22 08:21:41
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Moze ktos kto ma obie karty VE Multi i Mille wykona kontrolną wypłatę
    jedną
    > kartą po drugiej - przydałoby się !
    > *** blad ***

    Nie mam obydwu niestety, wiec porownanie nie bedzie w pelni adekwatne do
    watku, mam KK Multi i VE Millennium.
    30.06.03 Berlin
    KK Multi b.gotowkowa 4, 495 euro
    VE Millenium, bankomat 4, 461 euro, pomijam 3.50 za wyplate
    dx

  • 10. Data: 2003-07-22 08:26:16
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bfirq5$24r$1@news.onet.pl...

    > Hmm sprawdz sobie tabele ;)

> [...]

    I nic. Wyplata za granica za pomoca VE Millennium napewno nie jest
    przeliczana wg tych tabel - rok temu probowalem sobie to policzyc
    samodzielnie i sie nie dalo. Wychodzilo mi caly czas, ze bank do mnie
    dolozyl :-)

    Ale po przeczytaniu informacji o tym, ze VISA moze dostarczac rozliczanie z
    zagranicy nawet w PLN to juz teraz wszystko jasne dla mnie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia