  • 1. Data: 2003-07-21 17:26:46
    Temat: wyplata karta LG z Nordei
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    Czy Lg pobiera prowizje za wyplate swoja karta z bankomatow Nordei.
    Wydawalo mi sie ze nie, ale pan W Nordei powiedzial mi, ze tak, wiec nie
    ryzykowalem, a do LG nie chcialo mi sie isc zapytac.

    Czy ktos moze mi powiedziec jak jest na prawde ?

  • 2. Data: 2003-07-21 17:30:49
    Temat: Re: wyplata karta LG z Nordei
    Od: "Michal Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > ryzykowalem, a do LG nie chcialo mi sie isc zapytac.
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec jak jest na prawde ?

    Bankomaty Nordei nie przyjmuja kart Lg.

    Pozdr. Michal

  • 3. Data: 2003-07-21 19:36:25
    Od: k...@p...onet.pl

    > Bankomaty Nordei nie przyjmuja kart Lg.
    >
    > Pozdr. Michal

    nie przyjmuje kart maestro i mastercard i dlatego nie mozna uzyc kart bylego LG.
    ODwrotna sytuacja jest w bylem LG Petro. Tu dzialaja karty Mastercard i
    maestor, a Visa nie.

  • 4. Data: 2003-07-22 11:27:48
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisa?(a):

> [...]
    > .
    > ODwrotna sytuacja jest w bylem LG Petro. Tu dzialaja karty Mastercard i

    We Wroclawiu nie ma zadnego problemu, do ktorego bankomatu sie udac - Nordei czy LG.
    Obydwa banki mieszcza sie w tym samym budynku - w Katedrze Swietej Limuzyny, rog
    szewskiej i Kazika Wlk.. Masz wiec z jednej strony bankomat Nordei, a z drugiej
    bankomat LG. Reasumujac we Wroclawiu ta fuzja dokonala sie najwczesniej. We
    Wroclawiu nie przybedzie nowych oddzialow Nordei ...