  • 11. Data: 2015-05-06 15:42:27
    Temat: Re: virtual
    Od: z <...@...pl>

    > Ponoć cholesterol jest zły i dobry -- jak banki. ;)

    Nie prawda. Zła jest inna substancja (nie pamiętam teraz) której poziomu
    lekarze nie badają.
    Poziom cholesterolu ustalono odgórnie żeby można było sprzedawać
    pacjentom statyny rozwalające kwasy omega3 w komórkach i dalej leczyć
    leczyć i leczyć.

    > Ogólnie chyba miażdżyca jest związana z cholesterolem.
    > BTW:
    Cholesterol nie powoduje miażdżycy. To wapń odkłada się w tętnicach ale
    w wyniku niedoborów witamin, soli mineralnych. To jest bardziej
    skomplikowany proces ale nie powoduje go wysoki cholesterol bo zawały
    mają i ci i ci.

    Zamiast tyle pisać posłuchaj o "ukrytych terapiach" na youtubie.
    Zwróć uwagę na to co jest zawarte w zółtkach :-)

  • 12. Data: 2015-05-06 16:16:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 554a1a45$0$2194$6...@n...neostrada.pl

    > Nie prawda.

    To piszemy jednym tchem. ;)

    > Zła jest inna substancja (nie pamiętam teraz) której poziomu lekarze nie badają.

    Złe są pieniądze, a dokładniej -- ich niedostatek. ;)

> [...]

    > w tętnicach ale w wyniku niedoborów witamin, soli mineralnych. To jest bardziej
    skomplikowany proces ale nie powoduje go wysoki

    Ja ne mam.

    > Zamiast tyle pisać posłuchaj o "ukrytych terapiach" na youtubie. Zwróć uwagę na to
    co jest zawarte w zółtkach :-)

    Przemyślę tę propozycję. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2015-05-06 17:19:18
    Od: z <...@...pl>

    > Przemyślę tę propozycję. ;)

    Tak dla smaczku :-)
    Parówki, salcesony, pasztetowe są zdrowe bo zawierają bardzo potrzebny
    kolagen.
    Drugi smaczek: Lepiej żywić się macdonaldzie z prawidowo działającym
    żołądkiem niż jeść zdrowo ale z neutralnym PH w żołądku.
    Żołądek ma być kwaśny i trawić a jak tego nie robi dobrze to się
    pojawiają alergie, astmy i inne choróbska

    Trzeci smaczek witamina C w leczeniu również raka. Ciekawe? :-)

    A żeby nie mieć kamieni żółciowych trzeba właśnie jeść tłuszcz. a nie go
    woreczek wycinać.

    I jeszcze woda gazowana jest OK.

  • 14. Data: 2015-05-06 18:21:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-05-06 o 17:19, z pisze:

    > Tak dla smaczku :-)
    > Parówki, salcesony, pasztetowe są zdrowe bo zawierają bardzo potrzebny
    > kolagen.

    Tyle że to zazwyczaj "śmieciowe żarcie" z odpadków typu MOM
    często z cała masą dodatków ... a te o zaw ~90% mięska
    to już takie zbyt powszechne nie nie są ;)
    Dorzucę jeszcze np. galaretę & golonke .... robioną w domu
    i żeby było śmieszniej - smalec też nie taki straszny jak go malują
    a zdecydowanie zdrowszy niż margaryny oraz inne tłuszcze roślinne
    utwardzane

> [...]
    > Żołądek ma być kwaśny i trawić a jak tego nie robi dobrze to się
    > pojawiają alergie, astmy i inne choróbska

    Ma być kwaśny .... umiarkowanie ;)
    Nadkwaśność prowadzi zwykle do zapalenia śluzówki a w efekcie wrzodów
    często wywoływana jest przez "helicobakter" (ok. 60% zakażonej populacji
    w PL)
    choć tylko u ok. 30% powoduje zmiany chorobowe

    > Trzeci smaczek witamina C w leczeniu również raka. Ciekawe? :-)

    Jak i inne przeciwutleniacze ...

    > A żeby nie mieć kamieni żółciowych trzeba właśnie jeść tłuszcz. a nie go
    > woreczek wycinać.

    Wycięty woreczek... to prędzej u transwestyty - LOL

    Tu się jednak pozwolę nie zgodzić - są osoby które mają tendencje do
    odkładania złogów w pęcherzyku żółciowym bądź pż. i nie specjalnie to
    koreluje z dietą

    A żeby było BANKOWO - kawe ostatnio piłem w EuroBanku
    - niestety, papierowy kubek skutecznie zepsuł jej smak/aromat

    Ps.
    Panika Cholesterolowa to woda na młyn .... firm farmaceutycznych

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-05-06 18:40:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 18:21, Waldek pisze:
    > Tyle że to zazwyczaj "śmieciowe żarcie" z odpadków typu MOM
    > często z cała masą dodatków ... a te o zaw ~90% mięska
    > to już takie zbyt powszechne nie nie są ;)

    Oczywiście że są dobre i złe produkty ale mowa o tym że to całe
    pogardzane smiecie mięsne jest zdrowsze niż piękna szyneczka.

> [...]
    > w PL)
    > choć tylko u ok. 30% powoduje zmiany chorobowe

    Zawartość żołądka ma być kwaśna. Tak kwaśna że po 15 minutach z ręki
    postałyby same kości. Nadkwaśność to zupełnie inna sprawa.
    (posłuchaj poczytaj ma być od 1 do 2 PH)
    Jeśli nie ma kwasu to białka nie strawione do końca przedostają się do
    krwi a organizm rozpoznaje je jako intruza i z nimi walczy co przejawia
    się wszelakiej maści alergiami.

    > Wycięty woreczek... to prędzej u transwestyty - LOL
    O co kamon? :-) Wycina się woreczki żółciowe z powodu kamicy zamiast
    kamienie rozpuszczać. Jak? kazać produkować więcej żółci o niższym
    stężeniu. Jak kazać? Jeść tłuszcze. :-)
    Generalnie chudziutka dieta sprzyja kamieniom bo tak nasz organizm jest
    skonstruowany i już. :-)

    > Tu się jednak pozwolę nie zgodzić - są osoby które mają tendencje do
    > odkładania złogów w pęcherzyku żółciowym bądź pż. i nie specjalnie to
    > koreluje z dietą
    Zawsze są wyjątki potwierdzające regułę :-)

    A żeby było bankowo to lepiej zadbać mądrze i tanio o swoje zdrowie żeby
    nie musieć się użerać z bandą bankowych oszustów :-)

  • 16. Data: 2015-05-06 20:02:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 554a30f9$0$8380$6...@n...neostrada.pl

    > Parówki, salcesony, pasztetowe są zdrowe bo zawierają bardzo potrzebny kolagen.

    Akurat lubiłem kiedyś i pasztetowe, i parówki,
    lecz salcesonu i nie lubię, i nie lubiłem. :)

    > Drugi smaczek: Lepiej żywić się macdonaldzie z prawidowo
    > działającym żołądkiem niż jeść zdrowo ale z neutralnym PH w żołądku. Żołądek ma być
    kwaśny

    Jasne -- same kwasy, żadnych zasad! ;)

    > i trawić a jak tego nie robi dobrze to się pojawiają alergie, astmy i inne
    choróbska

    A to ciekawe. :) Czyli astmę wywołuje wg Ciebie guma do żucia? ;)
    Może to być przewrót w medycynie! ;)

    > Trzeci smaczek witamina C w leczeniu również raka. Ciekawe? :-)

    Powoduje raka czy ratuje przed rakiem? Czy i jedno, i drugie zarazem? ;)

    Witaminę C pochłaniam w sporych ilościach, aby nie przeziębiać się,
    ale niestety przeziębiam się pomimo tego brania.

    > A żeby nie mieć kamieni żółciowych trzeba właśnie jeść tłuszcz. a nie go woreczek
    wycinać.

    Nie wycinam na razie. ;)

    > I jeszcze woda gazowana jest OK.

    Z jakim gazem? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-05-06 20:14:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 554a43e7$0$8389$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście że są dobre i złe produkty ale mowa o tym że to całe pogardzane smiecie
    mięsne jest zdrowsze niż piękna szyneczka.

    Lubię pogardzane podroby -- wątróbkę chociażby... :)

    > Zawartość żołądka ma być kwaśna. Tak kwaśna że po 15 minutach z ręki postałyby same
    kości.

    Kości to w znacznej mierze wapń, metal -- kwas tego nie trawi? ;)

> [...]
    organizm rozpoznaje je jako intruza i z nimi walczy
    > co przejawia się wszelakiej maści alergiami.

    Ja akurat mam alergię ma pyłki roślinne, nie na białka. Białka toleruję
    w ilościach umiarkowanych (czytaj --> mięsa i mleka raczej nigdy dosyć)

> [...]
    > niższym stężeniu. Jak kazać? Jeść tłuszcze. :-)
    > Generalnie chudziutka dieta sprzyja kamieniom bo tak nasz organizm jest

    Lubiłem zawsze mięso chude -- jakoś woreczka nie oddałem. :)

    > A żeby było bankowo to lepiej zadbać mądrze i tanio o swoje zdrowie
    > żeby nie musieć się użerać z bandą bankowych oszustów :-)

    Raczej -- żeby mieć zęby potrzebne do użerania?... ;)
    Ja właśnie przeprowadzam gruntowny remont swego uzębienia.
    [następnym krokiem będzie wizytacja BZWBKKBSg] Właściwie to
    kończę już ten remont. Albo raczej -- dentysta kończy
    remontowanie moich zębów, bo ja raczej zachowuję bierność
    i przymykam oczy na jego postępowanie... ;) [aby nie łykać
    pyłu powstającego ze ścierania szkliwa i kompozytów]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-05-07 01:07:28
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Lubię pogardzane podroby -- wątróbkę chociażby... :)

    Zwłaszcza wieprzową, półkrwistą - nie wysuszoną na wiór
    przysmażona z zewnątrz wewnątrz różowa -- i najlepiej z "wiejskiej"
    świnki ;)

    Drobiowe ( kurcząt z ferm hodowlanych) to zwykle trutka antybiotykowa
    - na dodatek mało smaczna :>
    Jak już zapychać drób to raczej lepsiejsze jest miesko z indyka
    - tego trudniej napasać antybiotykami .... szybciej zdycha

    > Lubiłem zawsze mięso chude -- jakoś woreczka nie oddałem. :)

    Ja tłuste -- pęcherzyk żółciowy oddałem
    a _woreczek_ to tylko użyczam - LOL

    Ps.
    Skoro deficyt z wiśniami & orzeszkami,
    dla relaksu można i o wątróbce pogawędzić ;)

    Pozdro

  • 19. Data: 2015-05-07 07:29:14
    Od: z <...@...pl>

    > A to ciekawe. :) Czyli astmę wywołuje wg Ciebie guma do żucia? ;)
    > Może to być przewrót w medycynie! ;)

    Nie pisz tyle tylko czytaj i słuchaj a się zdziwisz jacy lekarze są
    niedouczeni.

    > Powoduje raka czy ratuje przed rakiem? Czy i jedno, i drugie zarazem? ;)

    Akurat to poważny temat i nawet w tej dziedzinie już znaleźli się
    oszuści co leczą za gruby szmal witaminą C ale robią to źle.
    Uwaga na oszustów i pseudo alergologów.

    > Witaminę C pochłaniam w sporych ilościach, aby nie przeziębiać się,
    > ale niestety przeziębiam się pomimo tego brania.

    Nie piszesz o właściwej witaminie C. Jesteś w błędzie. Czytaj.

  • 20. Data: 2015-05-07 14:42:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mie6h9$9aq$...@n...news.atman.pl

    > Zwłaszcza wieprzową, półkrwistą - nie wysuszoną na wiór
    > przysmażona z zewnątrz wewnątrz różowa -- i najlepiej z "wiejskiej" świnki ;)

    Dziś real serwował kiełbasę z szynki wieprzowej -- 80% mięsa.
    Niestety nie wiem, czy to była świnia wiejska, wiem tylko
    tyle, że -- polska.

    > Drobiowe ( kurcząt z ferm hodowlanych) to zwykle trutka
    > antybiotykowa - na dodatek mało smaczna :>

    Drobiową kiełbasę też serwował. 93% mięsa z kurczaka,
    z tego chyba ponad 70% z piersi kurczaka.

    Dzisiejsze dokarmianie było lekko bezsensowne -- ładna pogoda
    zniechęcała do jedzenia wewętrz gaerii -- lepszym miejscem IMO
    byłoby dziś oczko wodne na zewnątrz budynku...

    [ciekawe, co jeszcze mogę dorzucić tutaj w ramach marudzenia...
    kiełbasa była smaczna... od rusztu nie odganiano mnie?... wręcz
    odwrotnie? -- no, niezupełnie... kolejne kawałki kiełbasy proponowano
    mi jako surowe, więc poniekąd od rusztu odgoniono?... jak nie skłamać
    i źle ocenić?... brak mi weny twórczej... czwartek, więc i nie ma
    miejsca na brak szacunku do piątkowej wstrzemięźliwości... może
    napiszę, że dokarmiano dziś w realu, ale w Alfie nie dokarmiano?...
    za oknem deszcz -- niby dobrze, ale ojciec w deszcz nie zgodzi się
    na ostateczne rozwiązanie Paribasowe... dokarmiano bez podania
    krzeseł czy foteli? -- toż ja wolę na stojąco... no nic, jakoś
    to będzie...]

    Woda, ryby -- bardzo duże... Kępy ,,traw''...

    Mickiewicza, Białystok
    53.121392, 23.176458
    53°07'17.0"N 23°10'35.2"E

    -=-

    LiCHFa w górę, dolec w dół...

    > Jak już zapychać drób to raczej lepsiejsze jest miesko z indyka

    Ponoć tak -- jem tego sporo.

    > - tego trudniej napasać antybiotykami .... szybciej zdycha

    Nie ma więc problemu związanego z rytualnym ubijaniem. ;)

    > Ja tłuste -- pęcherzyk żółciowy oddałem
    > a _woreczek_ to tylko użyczam - LOL

    Ale nie żółciowy. ;)

    > Ps.
    > Skoro deficyt z wiśniami & orzeszkami,
    > dla relaksu można i o wątróbce pogawędzić ;)

    Nie bluźnij! Nie wyrabiam się -- BPH, Krokodyl, Getin, Citi...
    Dziś mam rozwiązanie ostateczne kwestii ojca w Paribasie.
    W trakcie zawierania umowy jest Getin dla mnie. Tablet od
    Citi ojcu, Krokodyl ojcu lub matce... Nie wyrabiam się
    nie tylko ,,na zakrętach''...

    http://livesmarter.pl/ranking-aktualnych-promocji-ba
    nkowych-kwiecien-2015/

    Kwiecień 11, 2015

    Nawet 2999 zł - tyle na dzień dzisiejszy możemy zarobić zakładając, że
    skorzystamy z najciekawszych, aktywnych promocji bankowych.

    Pod koniec XX wieku moja matka uważała, że jest biedna do przesady.
    Dziś dysponuje pieniędzmi o rząd wielkości mniejszymi niż wtedy, ale
    nie narzeka. :)

    Ja naprawdę nie wyrabiam się. Z kredytówek forsa schodzi a owocujące
    debetówki (BPH, Getin, Krokodyl, Citi) czekają bezużytecznie i powoli
    przekwitają, zamiast owocować... [jak kobiety?]

    Chyba trzeba dać na mszę przebłagalną -- prosić Boga
    o wybaczenie grzechów zaniedbania...

    -=-

    Dziś Sąd Okręgowy zerwał mnie ze snu -- aby nic nie dać poza stratą czasu. :)
    Stanęło na tym, że biegli mają ustosunkować się do moich zarzutów (złożonych
    tak dawno, że już zapomniałem kiedy) a sąd ma powołać biegłego okulistę... :)

    Dzisiejsza rozprawa niczego nie wniosła nowego. :)

    () Ale pokazała, dlaczego białostocki sąd raczej ;) nie pomoże mi w sprawie
    kominowej. :) W sądzie wentylacja jest tak zła, że musiałem dziś oddalić
    się od sali, przed którą czekałem (pół godziny) na rozprawę. :) W galeriach
    handlowych jest sporo ludzi, ale powietrze tam jest zdecydowanie zdrowsze.

    () Sąd kolejny raz potwierdził, iż punktualność niejedno ma imię. ;)
    Nie pamiętam rozpraw sądowych rozpoczynających się
    punktualnie -- z założeniem zdroworozsądkowej tolerancji. :)

    () Zaparkowanie samochodu na parkingu sądowym chyba nie jest możliwe.
    (albo ja nie wiem, gdzie parkować)

    Zaparkowanie samochodu na parkingu galeriowym jest proste i przyjemne,
    choć dziś jedno z ,,moich'' miejsc było zajęte, przez co musiałem albo
    skorzystać ze swego innego miejsca (obszernego, wygodnego, lekko na uboczu)
    albo z cudzego ;)

    Zaparkowanie samochodu na parkingu bankowym (BZWBKKBSg -- naprzeciwko
    sądu) było dzisiaj łatwe -- i zwykle jest łatwe.

    Ani bank, ani galeria nie bierze ode mnie podatków. :) Banki karmią
    wisienkami i orzeszkami, a galerie karmią kiełbasą czy jakoś podobnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'