    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: virtual
    Date: Wed, 6 May 2015 20:14:47 +0200

    "z" 554a43e7$0$8389$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście że są dobre i złe produkty ale mowa o tym że to całe pogardzane smiecie
    mięsne jest zdrowsze niż piękna szyneczka.

    Lubię pogardzane podroby -- wątróbkę chociażby... :)

    > Zawartość żołądka ma być kwaśna. Tak kwaśna że po 15 minutach z ręki postałyby same
    kości.

    Kości to w znacznej mierze wapń, metal -- kwas tego nie trawi? ;)

    > Nadkwaśność to zupełnie inna sprawa.
    > (posłuchaj poczytaj ma być od 1 do 2 PH)
    > Jeśli nie ma kwasu to białka nie strawione do końca przedostają się do krwi a
    organizm rozpoznaje je jako intruza i z nimi walczy
    > co przejawia się wszelakiej maści alergiami.

    Ja akurat mam alergię ma pyłki roślinne, nie na białka. Białka toleruję
    w ilościach umiarkowanych (czytaj --> mięsa i mleka raczej nigdy dosyć)

    > O co kamon? :-) Wycina się woreczki żółciowe z powodu kamicy zamiast kamienie
    rozpuszczać. Jak? kazać produkować więcej żółci o
    > niższym stężeniu. Jak kazać? Jeść tłuszcze. :-)
    > Generalnie chudziutka dieta sprzyja kamieniom bo tak nasz organizm jest
    skonstruowany i już. :-)

    Lubiłem zawsze mięso chude -- jakoś woreczka nie oddałem. :)

    > A żeby było bankowo to lepiej zadbać mądrze i tanio o swoje zdrowie
    > żeby nie musieć się użerać z bandą bankowych oszustów :-)

    Raczej -- żeby mieć zęby potrzebne do użerania?... ;)
    Ja właśnie przeprowadzam gruntowny remont swego uzębienia.
    [następnym krokiem będzie wizytacja BZWBKKBSg] Właściwie to
    kończę już ten remont. Albo raczej -- dentysta kończy
    remontowanie moich zębów, bo ja raczej zachowuję bierność
    i przymykam oczy na jego postępowanie... ;) [aby nie łykać
    pyłu powstającego ze ścierania szkliwa i kompozytów]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'