  • 1. Data: 2015-05-04 07:07:58
    Temat: virtual
    Od: kern <k...@w...pl>

    Wirtualnie piję kawę w Twoim miłym
    towarzystwie :-).
    Byłaby to już adoracja... ?? :-)

    Na serio to dialog byłby wskazany, lub coś
    napiszę... za proste pytanie zadałaś bo ta
    adoracja, którą miałem na myśli dotyczy
    uczuć.
    Ja tego lekko nie traktuję...

    Cieszę się, że nasza znajomość tak się rozwija,
    może być to z pożytkiem dla mnie i dla Ciebie.

    Trzymaj się , a ja myślę o Tobie.
    Pa !

  • 2. Data: 2015-05-04 13:21:14
    Temat: Re: virtual
    Od: Janek <n...@m...pl>

    Czyzby, Samotnosc w sieci II ?

  • 3. Data: 2015-05-04 20:42:11
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 04.05.2015 o 13:21, Janek pisze:
    > Czyzby, Samotnosc w sieci II ?
    Jesteś taktowny bo post wyciąłeś. Thx

  • 4. Data: 2015-05-04 21:03:49
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 04.05.2015 o 07:07, kern pisze:
> [...]
    > Ja tego lekko nie traktuję...
    >
    > Cieszę się, że nasza znajomość tak się rozwija,
    > może być to z pożytkiem dla mnie i dla Ciebie.

    Trzymaj sie, buziaki!

  • 5. Data: 2015-05-04 21:21:08
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 04.05.2015 o 21:03, neoniusz pisze:

    > Trzymaj sie, buziaki!

    Czułem, że ktoś się poczuje sprowokowany.

  • 6. Data: 2015-05-05 23:58:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kern" 5...@w...pl

    > Wirtualnie piję kawę w Twoim miłym

    Ponoć picie kawy na czczo sprzyja tyciu.
    Przypomnę, że Krokodyl podaje (podawał?)
    kawę bez podawania śniadania. :) Ponoć (to
    opina kardiologa) nie muszę rezygnować z jaj. :)

    Pediatra (inni rodzinni byli zbyt mocno zajęci) dałA mi
    ostatnio tylko skierowanie na LDL, więc nie sprawdziłem
    poziomu cholesterolu w parę miesięcy po odstawieniu jaj.

    Ale wg kardiologa moje wcześniejsze wyniki nie tchną pesymizmem.

    Ze 25 lat temu jadłem 12 jaj kurzych na śniadanie i tyleż na kolacje.
    Na obiad wówczas wybierałem raczej inne produkty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-05-06 02:52:01
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 05.05.2015 o 23:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    >

    > Ze 25 lat temu jadłem 12 jaj kurzych na śniadanie i tyleż na kolacje.
    > Na obiad wówczas wybierałem raczej inne produkty. :)

    Dialog z Tobą mnie przerasta.
    No i czy to w ogóle kawa była i czy na czczo...?
    Żeby było o bankach, to Lukas jako pierwszy kawe podawał.

  • 8. Data: 2015-05-06 07:43:11
    Od: z <...@...pl>

    > Ze 25 lat temu jadłem 12 jaj kurzych na śniadanie i tyleż na kolacje.
    > Na obiad wówczas wybierałem raczej inne produkty. :)

    Jak już o jajach i cholesterolu to koniecznie żółtka na miękko.
    Jeśli chcesz naukowego poparcia to polecam Zięba - Ukryte terapie.

    PS. Się po latach okazało że cholesterolu nie trzeba zbijać bo to tylko
    rujnuje organizm i oczywiście nabija kieszenie mafii farmaceutycznej :-)
    To tak żeby ktoś miał jakiś pożytek, bo z banków... Szkoda gadać :-)

  • 9. Data: 2015-05-06 14:43:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kern" mibojk$m7d$...@n...news.atman.pl

    > Dialog z Tobą mnie przerasta.

    Wysoki. ;)

    > No i czy to w ogóle kawa była

    Kawa.

    > i czy na czczo...?

    Na czczo.

    > Żeby było o bankach, to Lukas jako pierwszy kawe podawał.

    Bo Krokodyl pożarł Lukasa razem z Lukaśnymi przywarami. ;)
    [piwo jest warzone -- tedy i kawa chyba też jest warzona?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-05-06 14:57:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5549a9f1$0$27522$6...@n...neostrada.pl

    > Jak już o jajach i cholesterolu to koniecznie żółtka na miękko.
    > Jeśli chcesz naukowego poparcia to polecam Zięba - Ukryte terapie.

    Preferowałem jajecznicę. :)

> [...]
    > farmaceutycznej :-)
    > To tak żeby ktoś miał jakiś pożytek, bo z banków... Szkoda gadać :-)

    Ponoć cholesterol jest zły i dobry -- jak banki. ;)

    Zły cholesterol to LDL i trójnitroglicerydy [albo
    trinitrotolueny/trójnitrotolueny -- nie pamiętam
    dokładnie i zaprzeczam, jakobym brał udział
    w eksperymentach wybuchowych], zaś dobry
    cholesterol to HDL.

    Ogólnie chyba miażdżyca jest związana z cholesterolem.
    BTW:

    -- Po co w sercu tyle żył?
    Czy krew nie może wracać do komory i przedsionka
    bezpośrednio, bez żył, choćby częściowo? A może
    tak wraca? Może wraca do kory i przedsionków
    bezpośrednio z naczyń włosowatych?

    -- Dlaczego zatykane są tylko tętnice? A może żyły
    także są zatykane? Jeśli są -- czy można je jakoś
    przetykać/udrożnić? Jeśli tak -- jak? przeca
    żyły mają zastawki. [zastaw się a postaw się
    nie tylko krwi, ale i świdrowi]

    https://www.youtube.com/watch?v=b0vrqS3rzpY

    -- Czy zatykanie tętnic jest związane ze skurczami
    serca, które z konieczności przy okazji ściskają
    także naczynia wieńcowe? (wówczas tętnice byłyby
    zagrożone mocniej niż żyły)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'