  • 1. Data: 2003-10-06 20:55:51
    Temat: uwaga na pazerny Lukas
    Od: "Pat" <n...@i...pl>

    Witam,
    otworzylem konto PRO w Lukasie. Wniosek zlozylem 12.09, umowe podpisalem
    20.09. Token dostalem i aktywowalem 1.10. Tego dnia wplacilem pierwsza
    kase - aby zapewnic sobie bezprowizyjnosc. (brak oplaty przy srednim
    miesiecznym saldzie powyzej 5000PLN). Tymczasem moj kochany, nowy bank
    pobral mi prowizje 7PLN juz za wrzesien. Jestem wyczulony na lupienie przez
    banki wiec sie troszke wkurzylem. Zlozylem reklamacje, a w zasadzie na razie
    zaprotestowalem mailowo (nie wiem jeszcze jak sie u nich sklada reklamacje).
    Znajac traktowanie klienta w naszym kraju zostane pewnie zignorowany.
    Niemniej przestrzegam nastepnych i ciekaw jestem waszego zdania na ten
    temat.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-06 21:14:23
    Temat: Re: uwaga na pazerny Lukas
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    Użytkownik "Pat" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    <ciach>
> [...]
    reklamacje).
    > Znajac traktowanie klienta w naszym kraju zostane pewnie zignorowany.

    Jak najbardziej uznaja takie reklamacje (wysylane po zalogowaniu sie na
    swoje konto).
    Moim zdaniem jest to niezly bank - zreszta duzo juz bylo o Lukasie
    dobrego i zlego (chociaz te zle strony mi az tak nie przeszkadzaja). Jak
    chcesz to poszukaj w archiwum.

    P.S. Daj znac jak rozpatrza reklamacje.

    ----------------
    pozdrawiam
    opolanin

  • 3. Data: 2003-10-06 21:20:25
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    opolanin napisal/a:

    > P.S. Daj znac jak rozpatrza reklamacje.

    np. tak:
    Opłata za prowadzenie konta nie jest pobierana jeśli średnie miesięczne
    saldo przekracza 5 000,00 zł Średnie saldo za dany miesiąc liczone jest jako
    suma sald na zamknięcie każdego dnia podzielona przez liczbę dni danego
    miesiąca. Pani konto zostało odblokowane 27.08.2002 i od tego dnia liczymy
    średnie saldo w pakiecie LUKAS ekonto PRO. Przez ten okres średnie saldo nie
    przekroczyło 5 000 zł, stąd prowizja za prowadzenie rachunku. Pozdrawiam

    Zbiggy

  • 4. Data: 2003-10-06 21:47:58
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Zakładałem (polecałem) znajomym to konto (6 kont) i za każdym razem 7 PLN
    było pobierane.
    Wyjaśnienia Lukasa są identyczne z wyjaśnieniami Zbiggy-ego. I jest to
    prawidłowe tłumaczenie.
    Pat - długoterminonowo powinnaś być zadowolona. Uwaga - kontakty w
    placówkach nie zawsze są przyjemne i skuteczne - np. błędy informatyczne
    systemu, brak autoryzacji - to zdarzało się przy używniu dawnych "zielonych
    kart" identyfikacyjnych.

    chillin

  • 5. Data: 2003-10-06 22:19:24
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

> [...]
    > dnia liczymy : średnie saldo w pakiecie LUKAS ekonto PRO. Przez ten okres
    > średnie saldo nie : przekroczyło 5 000 zł, stąd prowizja za prowadzenie
    Czyli aby przyoszczędzić te 7 pln trzeba chyba zastrzec uruchomienie
    rachunku
    1-go dnia następnego miesiąca ? Albo wpłacić 155 K pln :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2003-10-07 05:26:48
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Czyli aby przyoszczędzić te 7 pln trzeba chyba zastrzec uruchomienie
    > rachunku
    > 1-go dnia następnego miesiąca ? Albo wpłacić 155 K pln :)

    Założyłem 10 dnia miesiąca i przelałem 8 k. Prowizji nie pobrali.

    A taki wątek o pobieraniu 7 pln już był i to bardzo obszerny.

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-10-07 05:53:36
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Piotr napisal/a:

    > Założyłem 10 dnia miesiąca i przelałem 8 k. Prowizji nie pobrali.

    no i słusznie:
    8000*20/30 = 5333,333

    Zbiggy

  • 8. Data: 2003-10-10 08:22:55
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > no i słusznie:
    > 8000*20/30 = 5333,333

    Wcale nie. W miesiącu założenia rachunku nie uwzględnia się okresu przed
    założeniem. Wystarczy wpłacić 5000 w dniu otwarcia i to wystarczy.
    Ja też otworzyłem rachunek ok. 20 dnia miesiąca. W tym samym dniu wpłaciłem
    5000 i nie pobrali mi prowizji.