    From: "Pat" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: uwaga na pazerny Lukas
    Date: Mon, 6 Oct 2003 22:55:51 +0200

    Witam,
    otworzylem konto PRO w Lukasie. Wniosek zlozylem 12.09, umowe podpisalem
    20.09. Token dostalem i aktywowalem 1.10. Tego dnia wplacilem pierwsza
    kase - aby zapewnic sobie bezprowizyjnosc. (brak oplaty przy srednim
    miesiecznym saldzie powyzej 5000PLN). Tymczasem moj kochany, nowy bank
    pobral mi prowizje 7PLN juz za wrzesien. Jestem wyczulony na lupienie przez
    banki wiec sie troszke wkurzylem. Zlozylem reklamacje, a w zasadzie na razie
    zaprotestowalem mailowo (nie wiem jeszcze jak sie u nich sklada reklamacje).
    Znajac traktowanie klienta w naszym kraju zostane pewnie zignorowany.
    Niemniej przestrzegam nastepnych i ciekaw jestem waszego zdania na ten
    temat.
    pozdrawiam