  • 1. Data: 2007-05-11 20:33:48
    Temat: Wyniki finansowe SKOK-ów
    Od: s...@o...pl

    chcę ulokować kilkadziesiąt tysięcy złotych w jednym ze SKOK-ów.

    Mam pytanko: gdzie znajdę tabelę wyników finansowych SKOK-ów?

    Wiem że są to instytucje pozornie "niedochodowe" bo generowania
    zysków zabrania im ustawa o SKOK-ach. Chodzi mi jednak o wybranie
    SKOK-u o dobrej sytuacji finansowej a nie o utopienie pieniędzy
    w jakimś bankrucie i czekanie na wypłatę środków gwarantowanych
    przez instytucję ubezpieczeniową.

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2007-05-12 05:04:09
    Temat: Re: Wyniki finansowe SKOK-ów
    Od: RS <r...@t...pl>

    s...@o...pl pisze:
> [...]
    > SKOK-u o dobrej sytuacji finansowej a nie o utopienie pieniędzy
    > w jakimś bankrucie i czekanie na wypłatę środków gwarantowanych

    Samodzielnych skoków jest chyba niewiele na rynku. Generalnie króluje
    skok Stefczyka i jeszcze jeden. Kiedyś było kilka niepochlebnych
    artykułów na ich temat. Tak więc, można by powiedzieć, masz do wyboru 2
    skoki prowadzone przez, o ile dobrze pamiętam, ludzi wspierających się
    nawzajem. Tak jakby to był 1 skok :) Największy jest chyba Stefczyk.

    R.S.

  • 3. Data: 2007-05-12 10:05:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    s...@o...pl pisze:
> [...]
    > SKOK-u o dobrej sytuacji finansowej a nie o utopienie pieniędzy
    > w jakimś bankrucie i czekanie na wypłatę środków gwarantowanych

    A musi to być koniecznie w SKOKu ulokowane?
    Może jakaś lokata w getinbanku, albo konto oszczędnościowo w Citi (4,5%
    promocja), emax+ ( 3,6% w mBanku) lub oko (3,25% ING). A jeżeli nie
    boisz się ryzyka i inwestujesz na dłużej a chcesz powiększyć zyski to
    SFI w mBanku na pewno Ciebie zainteresuje.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-05-12 14:20:19
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Może jakaś lokata w getinbanku, albo konto oszczędnościowo (...) emax+
    > (3,6% > w mBanku)

    3,8% od wczoraj.

  • 5. Data: 2007-05-12 21:41:33
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

    > 3,8% od wczoraj.

    Jakie od wczoraj , od 15maja

  • 6. Data: 2007-05-13 12:04:50
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Jakie od wczoraj , od 15maja

    W sensie: wczoraj (11) ogłosili. Sorry za nieprecyzjność.

  • 7. Data: 2007-05-13 15:56:55
    Od: "Konrad K." <konrad@odpowiedz_na_grupie.com>

    Witam

    Gwoli pelnosci informacji - w rzeczonym SKOK Stefczyka:
    avista - 4,6%,
    lokata 6 m-cy (stala) - 5,75%.
    Bez kwot minimalnych.

    pzdr

    --
    K.

  • 8. Data: 2007-05-15 00:54:58
    Od: "p47" <p...@l...ru>

    Użytkownik "Konrad K." <konrad@odpowiedz_na_grupie.com> napisał w wiadomości
    > Witam
    emax+

    > Gwoli pelnosci informacji - w rzeczonym SKOK Stefczyka:
    > avista - 4,6%,
    > lokata 6 m-cy (stala) - 5,75%.
    > Bez kwot minimalnych.

    Ponadto podkreslam, ze w SKOK-ach interesy klienta sa co najmniej tak samo
    zabezpieczone (ubezpieczone) jak w bankach. Tyle tylko, ze banki musza
    generować zyski i wysokie pensje dla zarządu:-)
    p47

  • 9. Data: 2007-05-15 06:10:32
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    p47 napisał(a):

    > Ponadto podkreslam, ze w SKOK-ach interesy klienta sa co najmniej tak samo
    > zabezpieczone (ubezpieczone) jak w bankach. Tyle tylko, ze banki musza
    > generować zyski i wysokie pensje dla zarządu:-)

    A SKOKi dla kolegow PIS.

  • 10. Data: 2007-05-15 09:02:33
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A SKOKi dla kolegow PIS.

    Po to, żeby ich nikt bankami przypadkiem nie zrobił :)