  • 1. Data: 2007-11-18 17:29:11
    Temat: ubezpieczenie na życie
    Od: zarzyk4 <z...@g...com>

    Witam,

    Co sądzicie o ubezpieczeniu na życie z funduszem kapitałowym
    "strategia lwa" ING. Jak ktoś ma to ubezpieczenie to będe wdzięczny za
    wszystkie uwagi. Jak macie jakieś doświadczenie z tym produktem to
    piszcie! Z góry dziękuję, zarzyk

  • 2. Data: 2007-11-18 17:38:49
    Temat: Re: ubezpieczenie na życie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lis, 18:29, zarzyk4 <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > "strategia lwa" ING. Jak ktoś ma to ubezpieczenie to będe wdzięczny za
    > wszystkie uwagi. Jak macie jakieś doświadczenie z tym produktem to

    Wszelkie produkty tego typu sa mniej efektywne niz samo inwestowanie
    bez czesci ubezpieczeniowej, wzglednie wykupienie osobnego
    ubezpieczenia i osobnego inwestowania.

    Sens ma toto jedynie wtedy, jesli faktycznie chcesz zabezpieczyc
    rodzine, kosztem mniejszego przyrostu oszczednosci., chociaz, jak
    wspomnialem, rozbicie na dwa niezalezne produkty i tak powinno byc
    efektywniejsze dajac wieksze oszczednosci.

    W skrocie, majac taki laczony produkt, przez pierwsze lata pieniadze z
    niego nie sa praktycznie inwestowane, a obsluguja czesc
    ubezpieczeniowa i "koszty" towarzystwa.
    W rezultacie jestes ubozszy o zyski z inwestycji za te pierwsze lata

  • 3. Data: 2007-11-18 17:53:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lis, 18:38, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ubezpieczeniowa i "koszty" towarzystwa.
    > W rezultacie jestes ubozszy o zyski z inwestycji za te pierwsze lata

    Jeszcze w uzupelnieniu.
    Nie znam tego konkretnego ubezpieczenia, ale w wiekszosci takich
    rozwiazan ryzykujesz wlasnymi oszczednosciami w przypadku klopotow
    finansowych uniemozliwiajacych kontynuacje skladek,
    A poniewaz przez pierwsze lata zamiast inwestowac, oplacales koszty
    ubezpieczenia, po rezygnacji dostaniesz grosze.
    Dodatkowo, niektore ubezpieczenia "zabezpieczaja" cie, przed powyzsza
    niedogodnoscia i oferuja (czasem nawet sie na to nie zwroci uwagi
    podpisujac OWU), ze jesli sa klopoty ze skladka, to pobiora ja z juz
    odlozonego kapitalu, a klient nie musi sie o nic marwic - w ten sposob
    ubezpieczenie (niektore) potrafi w chwili przerwania oplacania,
    skonsumowac caly kapital :)

  • 4. Data: 2007-11-18 19:19:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2007 09:29:11 -0800 (PST), zarzyk4 napisał(a):
> [...]
    > "strategia lwa" ING. Jak ktoś ma to ubezpieczenie to będe wdzięczny za
    > wszystkie uwagi. Jak macie jakieś doświadczenie z tym produktem to

    Ja z kolei się przyłączę do pytania - bo chyba nie ma żadnej grupy, na
    której by można podyskutować na tematy choćby zbliżone do ubezpieczeń ;)
    Szukam czegoś co by było czystym ubezpieczeniem na życie - bez żadnego
    mydlenia oczu wątpliwymi inwestycjami...
    99% TU broń Boże nie ma zamiaru przedstawić choćby ogólnego zakresu składek
    przy ustalonej wysokości polisy, wszędzie odbijam się od "podaj dane, nasz
    agent zadzwoni do Ciebie i będzie ściemniał żebyś kupił superhiperpolisę
    z funduszem" - a ja nie mam ochoty ani czasu na dyskusję ze ściemniaczami :)

    Zacząłem szukać ubezpieczeń online - i znalazłem "Macif Życie". Wszystko
    pięknie, można wypełnić wniosek w sieci i zobaczyć wyliczenie składek na
    cały okres ubezpieczenia, OWU wyglądają na sensowne...

    Czy ktoś coś wie na temat tego MACIFa? Googlałem ale bez skutku, jedyne co
    jest to ich strona oraz informacje na zagranicznych stronach - ani słowa
    o polskim Macifie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 5. Data: 2007-11-18 20:34:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    [...]

    > 99% TU broń Boże nie ma zamiaru przedstawić choćby ogólnego zakresu składek
    > przy ustalonej wysokości polisy, wszędzie odbijam się od "podaj dane, nasz
    Witaj na świecie :)

    > agent zadzwoni do Ciebie i będzie ściemniał żebyś kupił superhiperpolisę
    > z funduszem" - a ja nie mam ochoty ani czasu na dyskusję ze ściemniaczami :)

    Doskonale Cię rozumiem, niestety chyba nie da się tego obejść :(
    W moim przpadku babka też chciała coś wcisnąć, ale krótkie: potrafię sam
    odłożyć ją zniechęciło. Niestety nie wszyscy agenci dają się tak zbyć
    (pozdrowienia dla ING NN)

    KJ

  • 6. Data: 2007-11-20 22:39:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2007 19:19:30 +0000 (UTC), Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    wklepał(-a):

    >Ja z kolei się przyłączę do pytania - bo chyba nie ma żadnej grupy, na
    >której by można podyskutować na tematy choćby zbliżone do ubezpieczeń ;)

    alt.pl.biznes.ubezpieczenia - choć ruch bardzo mały :)

    >Szukam czegoś co by było czystym ubezpieczeniem na życie - bez żadnego
    >mydlenia oczu wątpliwymi inwestycjami...

    Tzn. terminowe czy kapitałowe? :> Przede wszystkim, czy interesuje cię wyłącznie
    ubezpieczenie na życie, czy takie z dodatkami - ubezpieczenie NNW, kosztów
    leczenia, poważnego zachorowania itp.?

  • 7. Data: 2007-11-22 16:07:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 23:39:07 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]

    > ubezpieczenie na życie, czy takie z dodatkami - ubezpieczenie NNW, kosztów

    Właśnie taki "full wypas" - czyli nie tylko na wypadek śmierci, ale też
    kalectwa i innych nieszczęść. Takie, które nie obiecuje żadnych profitów za
    dożycie, tylko tak jak przy AC kasa zapłacona przepada jeśli tylko minie
    okres ubezpieczenia :)

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2007-11-23 10:59:04
    Od: m...@p...onet.pl

    O Macifie nie wiem zbyt dużo. Dużo wiem o Commercial Union, bo
    zaczęłam tam pracę ostatnio :) W CU mężczyzna w wieku 31, za
    ubezpieczenie na 100.000 zł może płacić składkę od 48,45 zł do 277,78
    zł miesięcznie w zależności od tego czy ubezpieczenie ma być typowo
    ochronne, czy ochronno-inwestycyjne. Produkty CU są bardzo elastyczne
    względem potrzeb klientów, stąd tak duża rozpiętość. W Twoim
    przypadku, skoro chodzi Ci tylko o ochronę będzie to ta najniższa
    kwota - 48,45.
    Pozdrawiam :)

  • 9. Data: 2007-11-23 16:16:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > (...) Produkty CU są bardzo elastyczne
    > względem potrzeb klientów, stąd tak duża rozpiętość. W Twoim
    > przypadku, skoro chodzi Ci tylko o ochronę będzie to ta najniższa
    > kwota - 48,45.

    sa bardzo sztywne, jak zechcesz cos zmienic - jedyna propozycja CU
    to zlikwidowac polisę, wziąć forsę która się uzbierała w części
    inwestycyjnej i jak nadal nie zraziles sie do CU to zacząć od nowa z
    nowym
    produktem (tele ze na początek większa część idzie na ubezpieczenie
    a znikoma na inwestycje).
    Sam to przerabiale i radzę sprawdzić jak to jest teraz
    *** blad ***