    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ubezpieczenie na życie
    Date: Sun, 18 Nov 2007 19:19:30 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 18 Nov 2007 09:29:11 -0800 (PST), zarzyk4 napisał(a):
    > Co sądzicie o ubezpieczeniu na życie z funduszem kapitałowym
    > "strategia lwa" ING. Jak ktoś ma to ubezpieczenie to będe wdzięczny za
    > wszystkie uwagi. Jak macie jakieś doświadczenie z tym produktem to
    > piszcie! Z góry dziękuję, zarzyk

    Witam,

    Ja z kolei się przyłączę do pytania - bo chyba nie ma żadnej grupy, na
    której by można podyskutować na tematy choćby zbliżone do ubezpieczeń ;)
    Szukam czegoś co by było czystym ubezpieczeniem na życie - bez żadnego
    mydlenia oczu wątpliwymi inwestycjami...
    99% TU broń Boże nie ma zamiaru przedstawić choćby ogólnego zakresu składek
    przy ustalonej wysokości polisy, wszędzie odbijam się od "podaj dane, nasz
    agent zadzwoni do Ciebie i będzie ściemniał żebyś kupił superhiperpolisę
    z funduszem" - a ja nie mam ochoty ani czasu na dyskusję ze ściemniaczami :)

    Zacząłem szukać ubezpieczeń online - i znalazłem "Macif Życie". Wszystko
    pięknie, można wypełnić wniosek w sieci i zobaczyć wyliczenie składek na
    cały okres ubezpieczenia, OWU wyglądają na sensowne...

    Czy ktoś coś wie na temat tego MACIFa? Googlałem ale bez skutku, jedyne co
    jest to ich strona oraz informacje na zagranicznych stronach - ani słowa
    o polskim Macifie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944