  • 1. Data: 2007-11-17 10:45:52
    Temat: Jest już nowy Citibank Online
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Jest już możliwość rejestracji oraz logowania się do nowej wersji systemu
    Citibank Online.

    Tak na szybko zauważone zmiany to:
    - możliwość wybrania sobie praktycznie dowolnej nazwy logowania,
    - definiowanie dwóch pytań i odpowiedzi zapewne służących do odzyskiwania
    dostępu do konta,
    - możliwość drukowania potwierdzeń przelewów,
    - całość przypomina teraz bardziej logowanie do jakiegoś portalu - zatarta
    jest różnica pomiędzy systemem transakcyjnym a stronami informacyjnymi,
    - wszystko wygląda dużo estetyczniej.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2007-11-17 10:58:49
    Temat: Re: Jest już nowy Citibank Online
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 17 Nov 2007 11:45:52 +0100
    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Jest już możliwość rejestracji oraz logowania się do nowej wersji
    > systemu Citibank Online.

    Wczoraj w nocy jakoś mi się nie chciało a dzisiaj cóż tradycyjnie jak
    to z nowymi rzeczami wszędzie :D

    "I am sorry ...Our Server generated some error while processing your
    request.
    Please contact the administrator.

    Sorry for the inconvenience."

    Także napiszę coś więcej jak się tam w końcu dopcham, ale podejrzewam,
    że może nie być łatwo ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-11-17 11:02:08
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    > "I am sorry ...Our Server generated some error while processing your
    > request.
    > Please contact the administrator.
    >
    > Sorry for the inconvenience."

    Sprawdziłem spod dwóch różnych ISP i przeglądarek i za każdym razem ten
    sam błąd - czyżby już wyłączyli, bo się popsuło? hłe hłe

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-11-17 11:07:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 17 Nov 2007 12:02:08 +0100, Bartosz 'xbartx, Nowakowski wrote:

    > Sprawdziłem spod dwóch różnych ISP i przeglądarek i za każdym razem ten
    > sam błąd - czyżby już wyłączyli, bo się popsuło? hłe hłe

    U mnie jeszcze 5 minut temu działało pod warunkiem:
    - użycia Firefoksa,
    - wejścia przez adres https://online.citibank.pl/ zamiast
    http://www.online.citibank.pl/

    Teraz też już coś jest nie tak.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-11-17 11:19:39
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 17 Nov 2007 12:07:47 +0100
    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > U mnie jeszcze 5 minut temu działało pod warunkiem:
> [...]

    No tutaj deko lepiej, bo wszedłem na stronę i nawet załadowała się
    rejestracja i po podaniu danych moja sesja dostała klasycznego kopa
    (timeout) - przy ponownej próbie dostaje pusty ekran. Oj coś czuję, że
    jeszcze przez kilka dni będzie taki lipton serwowany klyentom ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2007-11-17 15:42:02
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

[...]

    No to ja mam najgorzej. Po kliknięciu na link logowania zawiesza mi się
    przegladarka IE6. Muszę ją wyłączyć przez ctrl/alt/del :(
    Mirek.

  • 7. Data: 2007-11-17 18:37:03
    Temat: Re: Jest ju_ nowy Citibank Online
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 17 Nov 2007 16:42:02 +0100
    "Mirek" <m...@w...op.pl> wrote:

    > No to ja mam najgorzej. Po kliknięciu na link logowania zawiesza mi
    > się przegladarka IE6. Muszę ją wyłączyć przez ctrl/alt/del :(

    W końcu się dostałem. I co by tu powiedzieć, żeby nie nakłamać.
    Interface dostał liftingu, że niby XXI wiek już ale czy to aż tak
    istotne hmmmm jak dla mnie średnio, tym bardziej że okupione to zostało
    spowolnieniem pracy. Z tego co mi śmignęło to są jakieś aplety javy,
    ale nie jest tak wolno jak w ING, ale IMO wolniej niż w starym
    interface. Na szczęście dostęp do starego jeszcze nadal jest aktywny. Z
    nowych rzeczy to po zalogowaniu się mamy zbiorcze podsumowanie
    wszystkich posiadanych rachunków i kart - tak jak mniej więcej wszędzie
    teraz jest w każdym banku. Można wydrukować polecenie przelewu o czym
    wspomniał Marcin i nawet ładnie ono wygląda. Na pewno dobrą rzeczą jest
    opcja na pierwszej stronie, zaraz po zalogowaniu, "Szybki przelew" coś
    czego nie mogłem się doprosić w Multi i to jest chyba jedyne novum
    warte uwagi.

    Teraz z rzeczy dziwnych i ciekawych czyli ten dzięgć w łyżeczkach ;)
    Niestety strona nie zawsze do nas mówi w języku polskim mimo, że taki
    sobie wybieram przy logowaniu (do wyboru pl/eng)
    Przy sprawdzeniu ustawień automatycznych dla spłaty kk dostałem:
    Direect Debit instruction for the selected Card could not b found.

    Najgorsze, że przez stare www też nie działa - popsuli?
    Z innych wiązanek to np:
    "1 week","3 weeks","1 month" po czym mamy "3 miesiące(y)" itd a
    następnie
    Amount: xxx
    Z rachunku: blabla

    i to chyba wszystko. W sumie dostajemy szybki przelew i wydruk
    potwierdzenia kosztem większej ociężałości. Jak zostanie stary dostęp i
    nowy to w sumie nie będzie aż tak źle ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2007-11-17 19:54:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski pisze:
    [...]

    > opcja na pierwszej stronie, zaraz po zalogowaniu, "Szybki przelew" coś
    A co to ?
    KJ

  • 9. Data: 2007-11-17 23:11:54
    Od: AP <a...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Bartosz 'xbartx, Nowakowski pisze:
    > [...]
    > A co to ?
    > KJ

    Uprzedzam - będzie sobotnio ;-)

    Dostajesz niespodziewane super-hiper uznanie na konto, musisz jak
    najszybciej "zagospodarować" tą kasę, najlepiej na konto w banku
    szwajcarskim lub na jakichś Bermudach(?), więc wybierasz tą opcję i po
    chwili kasa już przelana na ;-) Bez zbędnego czekania na jakieś sesje
    rozliczeniowe itp.

    A tak na poważnie - może Citek będzie przekierowywał przelewy >1mln PLN
    na SORBNET?

    Pzdr.
    AP

  • 10. Data: 2007-11-18 06:38:26
    Od: "Piotr Reda" <s...@d...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    > Jest już możliwość rejestracji oraz logowania się do nowej wersji systemu
    > Citibank Online.

    Denerwują mnie takie literówki jak na stronie
    https://online.citibank.pl/base.do?content=login_pl

    "Jeśli masz już swoją Nazwę Użyktownika"

    Taka poważna instytucja powinna zwracać uwagę na takie "błahostki"...

    Piotr