  • 1. Data: 2007-11-17 14:53:35
    Temat: Jaka KK do pary z Citi?
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Witam,

    Mam kartę Citi, z której jestem ogólnie zadowolony, tylko te kursy za
    granicą... Chciałbym wziąć kartę z ciekawszymi niż Citi kursami, ale o
    podobnym poziomie obsługi. Oto, co jest dla mnie ważne:

    Konieczne:
    Bezpieczeństwo - _bezpłatne_ ubezpieczenie zwalniające z odpowiedzialności
    powyżej 100 zł, chętnie 0 (a nie ustawowe 150 euro), obejmujące transakcje
    przynajmniej 24 godziny _przed_ zastrzeżeniem.
    Równie jak w Citi bezproblemowe uznawanie reklamacji transakcji zdalnych.
    Zwolnienie z opłaty rocznej przy obrotach na poziomie 30000 rocznie
    (choćby, jak w Citi, negocjowalne).

    Mile widziane:
    Bezpłatna karta dodatkowa
    Po utracie karty, bezpłatne wydanie nowej.

    Pozdrawiam
    AK

  • 2. Data: 2007-11-17 19:12:43
    Temat: Re: Jaka KK do pary z Citi?
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> wrote in message
> [...]
    > Równie jak w Citi bezproblemowe uznawanie reklamacji transakcji zdalnych.
    > Zwolnienie z opłaty rocznej przy obrotach na poziomie 30000 rocznie

    A czytales co masz w umowie o KK Citi napisane o transakcjach zdalnych?

  • 3. Data: 2007-11-17 20:40:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marek pisze:
    > A czytales co masz w umowie o KK Citi napisane o transakcjach zdalnych?

    A wiesz jak w praktyce banki reaguja na reklamacje tego typu zakupow ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-11-18 09:36:41
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sat, 17 Nov 2007 20:12:43 +0100, Marek napisał(a):

    > A czytales co masz w umowie o KK Citi napisane o transakcjach zdalnych?

    To samo co wszędzie, ale praktyka jest inna.

    AK