  • 1. Data: 2009-03-16 19:04:43
    Temat: Godziny sesji przychodzacych
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy banki placa KIRowi za sesje przychodzace w zaleznosci
    od tego kiedy dostana info o nadawcach przelewu podobnie jak
    przy przelewach wychodzacych z banku?
    Zastanawia mnie z czego sie biorze kilkugodzinna roznica
    w czasie rozliczenie pierwszej sesji przychodzacej pomiedzy
    np. Inteligo, Lukas (przed 11) a mBank (po 13).
    Zastanawiajace jest tez czemu w Multibanku sejsa
    jest ksiegowana ok. 40-50 minut wczesniej niz w mBanku.
    W koncu ten sam bank, ten sam system - Altamira:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-03-17 19:32:06
    Temat: Re: Godziny sesji przychodzacych
    Od: MacGregor <M...@p...onet.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > jest ksiegowana ok. 40-50 minut wczesniej niz w mBanku.
    > W koncu ten sam bank, ten sam system - Altamira:)

    Nie. Opłaty ponoszą tylko prezentujący transakcje do rozliczeń.
    Opóźnienia, moim skromnym zdaniem wynikają z tego, że trzeba kogoś
    posadzić do wysłania przelewu, to jednocześnie ta sama osoba odbiera
    transakcje i wprowadza je do systemu bankowego.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor