  • 1. Data: 2004-04-08 11:46:31
    Temat: [trochę OT] Przypadki z POS-em :)
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Zadzwoniła kobiecina z jednego sklepu że jej terminal zachowuje się dziwnie.
    Pytamy się:
    - Dlaczego dziwnie ?
    - No bo wie pan tak właściwie transakcje przechodzą. Wszystko jest OK, ale
    on jakieś takie dziwne rzeczy wyświetla...
    - Jakie dziwne rzeczy ??
    - No bo tak. Wciskam "sprzedaż", przeciągam kartę, wpisuję kwotę i mi się
    wyświetla na zmianę: HOP! SIUP! HOP! SIUP! ... czy to nie dziwne ?? A potem
    już jest normalnie wszystko ...
    - ???????
    Przyznam że w pierwszej chwili pomyślałem że baba się niezłego towaru
    najarała... ale na wszelki wypadek zgłoszenie przyjąłem i przekazałem dalej

    No i okazało się, że to był terminal na którym nasi serwisanci testowali
    jakieś nowe aplikacje a że im się nudziło to komunikaty: WYSYŁAM! ODBIERAM!
    nieco zmodyfikowali...

    MaciejK

  • 2. Data: 2004-04-09 05:37:27
    Temat: Re: [trochę OT] Przypadki z POS-em :)
    Od: "Art Noname" <p...@g...pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jakieś nowe aplikacje a że im się nudziło to komunikaty: WYSYŁAM! ODBIERAM!

    Kolego czy mógłbyś łaskawie nie podszywać się pod moje autentyki, które
    wyczytałeś na Joe Monsterze ??

    http://www.joemonster.org/article.php?sid=3117&mode=
    thread&order=0&thold=0

    Misiek666 (C) All Rights Reserved

  • 3. Data: 2004-04-17 21:04:38
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-09 07:37, Użytkownik Art Noname napisał:
> [...]

    Doskonałe. U mnie kiedys kolega tez testowal skrypt na serwerze WWW i do
    ceny dolara dopisal zero na koncu a potem badal z jakim oposnieniem to
    sie pojawi w serwisie. Ale wczesniej pojawil sie telefon od nieco
    zdziwionego klienta ktory koniecznie chcial po tej cenie sprzedac
    dolary. Troche nam sie wtedy dostalo od 'góry'.
    ---