  • 1. Data: 2004-04-08 08:05:51
    Temat: inteligo; nie doczytalem co to srednie miesieczne saldo :(
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    kurcze;
    oczywiscie jak wiekszosc ludzi najpierw podpisuje papiery (szybko musialem
    miec konto)
    a potem zaglebiam sie w szczegolowa lekture "oplat i prowizji" :(

    caly czas zylem w blogiej nieswiadomosci,
    ze inteligo sciaga 5zl za obsluge konta jesli na koniec miecha jest mniej
    niz 100zl;
    a juz wiem, ze:
    "Średnie miesięczne saldo liczone jest w następujący sposób:
    na koniec okresu rozliczeniowego sprawdzane i dodawane są salda z końca
    wszystkich dni w tym okresie,
    suma dzielona jest przez liczbę dni, wynik działania to średnie miesięczne
    saldo."
    :(

    mam pytanie:
    - czy jesli mam otwarty debet (za ktory place)
    to place jeszcze te 5zl? (jesli srednie miesieczne saldo < 100zl)

  • 2. Data: 2004-04-08 08:45:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > - czy jesli mam otwarty debet (za ktory place)
    > to place jeszcze te 5zl? (jesli srednie miesieczne saldo < 100zl)

    Doczytaj jeszcze taryfe prowizji i bedziesz wiedzial, ze nie placisz...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-04-08 09:18:54
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Doczytaj jeszcze taryfe prowizji i bedziesz wiedzial, ze nie placisz...;-)

    Byłoby zbyt piękne, żeby było prawdziwe.
    Niestety, płacisz... Dlatego trzeba uważać z tym inteligowym debetem.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2004-04-08 09:37:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    placisz...;-)

    > Byłoby zbyt piękne, żeby było prawdziwe.
    > Niestety, płacisz... Dlatego trzeba uważać z tym inteligowym debetem.

    Cytuje zaTOIP Inteligo"
    "Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99
    PLN i przyznanym limitem debetowym nie jest pobierana"
    Jeszcze jakies pytania?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-04-08 10:42:13
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > Cytuje zaTOIP Inteligo"
    > "Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99
    > PLN i przyznanym limitem debetowym nie jest pobierana"
    > Jeszcze jakies pytania?

    Nie, nie mam pytań. Jestem przekonany, że kiedyś tego nie było,
    ale oczywiście mogę się mylić... Było zdaje się, że jeśli masz 0 na koncie
    i _nie_masz_ przyznanego limitu debetowego, to nie płacisz.

    W każdym razie odszczekuję ;-) hau, hau, hau! ;)

    Pozdrawiam,
    Artur