  • 1. Data: 2004-04-08 07:31:16
    Temat: bardzo proszę nie bierzcie kredytu w banku na samochód
    Od: "Marek" <m...@t...com>

    ..., a jak już to w barszo małym.

    Kirr

    Jeśli kupiłeś samochód na kredyt, to módl się, aby cię ktoś nie stuknął, bo
    mogą nie wypłacić ci odszkodowania. Niemożliwe? Ależ tak.

    http://fakty.interia.pl/wiadomosci/prasa/news?inf=49
    0030

  • 2. Data: 2004-04-08 07:38:36
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    bo
    > mogą nie wypłacić ci odszkodowania. Niemożliwe? Ależ tak.

    Dziwne. Przeciez udzielenie kredytu nie zawsze jest zwiazane ze
    wspolposiadaniem samochodu przez bank. Gonic madrego z Warty.

    Pablo

  • 3. Data: 2004-04-08 08:05:18
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    0030

    z..ebiste :-)) mam jednak płochą nadzieje, ze sad ich wyprostuje

  • 4. Data: 2004-04-08 08:22:58
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@t...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli kupiłeś samochód na kredyt, to módl się, aby cię ktoś nie stuknął, bo
    > mogą nie wypłacić ci odszkodowania. Niemożliwe? Ależ tak.

> [...]

    He...he...To już teraz wiem gdzie trafili do pracy wychowankowie ś.p.
    Falandysza...:-)
    yamma

  • 5. Data: 2004-04-08 13:18:34
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    >

    > Jeśli kupiłeś samochód na kredyt, to módl się, aby cię ktoś nie stuknął, bo
    > mogą nie wypłacić ci odszkodowania. Niemożliwe? Ależ tak.

    no i git. Teraz to pan Kowalski powinien dac pozew do sadu o
    odszkodowanie przeciwko ......... bankowi :D. Wszak bank byl
    wlascicielem auta powodujacego kolizje. Natomiast odszkodowanie za
    nie... trafi do tego samego banku najpewniej - wszak jest
    wspolwlascicielem auta poszkodowanego ;) hehe cala Polska

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2004-04-08 19:29:42
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-08 15:18, Użytkownik sebol napisał:

> [...]

    Nie ma tu odpowiedzi na pytanie kto byl wpisany w dowodzie
    rejestracyjnym jako wlasciciel auta choc z lekka mozna wywnioskowac ze
    bank tez a wtedy to moze tak po polowie ? I bank uznaje ze auto stracilo
    na wartosci i i umarza troche kredytu ? Ciekaw jestem jak by odbili to
    rozumowanie ? Ale chyba by odbili. Maja lepszych prawnikow niz moje
    amatorskie rozwazania.
    ---

  • 7. Data: 2004-04-10 11:07:29
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    bo
    > mogą nie wypłacić ci odszkodowania. Niemożliwe? Ależ tak.

    ROTFL.
    Ale kretyni w tej Warcie. Polecałbym poczytanie przepisów o posiadaniu, bo
    jak widać kompletnie są im nie znane :>>

    Hint: właściciel =/= posiadacz.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-04-10 11:57:21
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 10 Apr 2004 13:07:29 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >ROTFL.
    >Ale kretyni w tej Warcie. Polecałbym poczytanie przepisów o posiadaniu, bo
    >jak widać kompletnie są im nie znane :>>
    >
    >Hint: właściciel =/= posiadacz.

    to nie tak. oni je doskonale znaja. nie sa kretynami. pewnie ze
    statystyk wychodzi im, ze w 9 na 10 przypadkach czlowiek machnie reka,
    a temu co pojdzie do sadu w koncu wyplaci sie. i nawet z kosztami
    sadowymi wychodzi sie na plus (bo pozostale 9 przypadkow sie upieklo).
    tak sie niestety w polsce prowadzi biznes.
    decyduje rachunek ekonomiczny. a prawo? ktoz by sie nim przejmowal...
    marka firmy? ktora firma na rynku ubezpieczeniowym ma dobra marke? :-)
    a moralnosc, przyzwoitosc? wolne zarty... :-)

    PG

  • 9. Data: 2004-04-10 12:33:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > marka firmy? ktora firma na rynku ubezpieczeniowym ma dobra marke? :-)
    > a moralnosc, przyzwoitosc? wolne zarty... :-)

    Może i tak, ale w takiej sytuacji powinien interweniować prokurator.

  • 10. Data: 2004-04-10 21:39:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 10 Apr 2004 14:33:41 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Może i tak, ale w takiej sytuacji powinien interweniować prokurator.

    Hej, ocknij sie. Zyjemy w Polsce... Moze nasze wnuki beda zyly w
    normalnym kraju, bo my to raczej juz nie. No a jak Endrju zasiadzie na
    tronie, to trzeba te nadzieje przesunac jeszcze o pare pokolen ;)

    G.