  • 1. Data: 2003-02-25 12:00:20
    Temat: testowanie odpowiedzi z Inteligo
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    zadajcie pytanie na i...@i...pl o przeliczenie jakiejs kwoty wyplacanej
    karta VE - bank otrzymuje od Visy ze jest to iles USD a na rachunku widzimy
    juz zlotowki.
    Taką kwote USD chcialem poznac, bo zestawienia na pismie przeciez ten bank
    nie robi.

    Otoz kiedy by sie im pytania nie wyslalo to KOPIUJA ten sam tekst i po 10
    minutach wam odesla ;-)) chyba robi to jakis automat - ten standardowy tekst
    (pewnie dostaniecie go nawet jak nie macie rachunku w inteligo) to:

    Witamy
    Kwota transakcji jest przeliczana przez VISA International z waluty
    transakcji na dolary amerykańskie po kursie obowiązującym w VISA
    International. Następnie, w dniu rozliczenia transakcji Twój rachunek jest
    obciążany kwotą w PLN po kursie sprzedaży dewiz obowiązującym w danym dniu w
    PKO Banku Polskim.
    Nie znamy kursów VISY.
    Tą drogą nie możemy odpowiedzieć na Pana szczegółowe zapytania.
    prosimy o kontakt z konsultantem pod numeem 0800 121 121 .Konsultant po
    odpowiedniej weryfikacji odpowie na Pana zapytania.
    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo

    Pozdrawiam
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-02-25 12:33:41
    Temat: Re: testowanie odpowiedzi z Inteligo
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > prosimy o kontakt z konsultantem pod numeem 0800 121 121 .Konsultant po
    > odpowiedniej weryfikacji odpowie na Pana zapytania.

    A co jeszcze więcej mieli ci odpowiedzieć. Jeżeli chcesz szczegółów własnych
    transakcji tzn. jakie obciążenie w USD przyszło z VISY i po jakim kursie cię
    rozliczyli to zadzwoń i się dopytaj.
    Spodziewasz się, że na e-mail podadzą Ci szczegóły transakcji. Dopiero byś
    krzyczał, gdy się okazało, że udzieli informacji osobie trzeciej.
    Czepiasz się.

  • 3. Data: 2003-02-25 13:12:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "KK"
    > Spodziewasz się, że na e-mail podadzą Ci szczegóły transakcji. Dopiero byś
    > krzyczał, gdy się okazało, że udzieli informacji osobie trzeciej.
    > Czepiasz się.

    czy pytanie o kurs albo o kwote na jaka Visa przeliczyla 20 EUR to takie
    istotne ze nie mozna mailem?
    Ja uwazam ze o wszystko o co mozna zapytac wysylajac pocztowke mozna zapytac
    rowniez wyslajac maila.
    To ja wam tu wszem i wobec zeznaje jak banki przeliczyly 20 EUR na zlotowki
    a ty uwazasz ze to nie jest informacja na e-mail ;-)))))))))
    *** blad ***