eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitestowanie odpowiedzi z Inteligo › testowanie odpowiedzi z Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: testowanie odpowiedzi z Inteligo
    Date: Tue, 25 Feb 2003 13:00:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <b3fltu$jei$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046174462 19922 212.244.73.171 (25 Feb 2003 12:01:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Feb 2003 12:01:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:230019
    [ ukryj nagłówki ]

    zadajcie pytanie na i...@i...pl o przeliczenie jakiejs kwoty wyplacanej
    karta VE - bank otrzymuje od Visy ze jest to iles USD a na rachunku widzimy
    juz zlotowki.
    Taką kwote USD chcialem poznac, bo zestawienia na pismie przeciez ten bank
    nie robi.

    Otoz kiedy by sie im pytania nie wyslalo to KOPIUJA ten sam tekst i po 10
    minutach wam odesla ;-)) chyba robi to jakis automat - ten standardowy tekst
    (pewnie dostaniecie go nawet jak nie macie rachunku w inteligo) to:

    Witamy
    Kwota transakcji jest przeliczana przez VISA International z waluty
    transakcji na dolary amerykańskie po kursie obowiązującym w VISA
    International. Następnie, w dniu rozliczenia transakcji Twój rachunek jest
    obciążany kwotą w PLN po kursie sprzedaży dewiz obowiązującym w danym dniu w
    PKO Banku Polskim.
    Nie znamy kursów VISY.
    Tą drogą nie możemy odpowiedzieć na Pana szczegółowe zapytania.
    prosimy o kontakt z konsultantem pod numeem 0800 121 121 .Konsultant po
    odpowiedniej weryfikacji odpowie na Pana zapytania.
    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo

    Pozdrawiam
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.02.03 12:33 KK
  • 25.02.03 13:12 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1