  • 31. Data: 2004-09-14 11:21:39
    Temat: Re: teraz padło na mBank
    Od: " kz0" <k...@N...gazeta.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zobaczcie:
    > http://www.m-bank.biz/
    >
    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    59016&t=659016&sr=dd&pn=1

    Mam mozille firefox i nie moge sie zalogować na 1 podany link, na 2 tak. To
    dobrze?

  • 32. Data: 2004-09-14 11:25:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 13:21, kiedy kz0 napisał(a) co
    następuje:

    > Mam mozille firefox i nie moge sie zalogować na 1 podany link, na 2 tak. To
    > dobrze?

    Ponieważ pierwszy został zablokowany, a drugi to forum mBanku, więc to
    zasadniczo nie stanowi.

  • 33. Data: 2004-09-14 12:16:19
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 13:09,  kiedy Zeus napisał(a) co
    > następuje:

    > 2 h 40 min od pierwszego postu na forum mBanku.
    > Zastanawiam się, czy to szybko, czy wolno, tym bardziej, że z owego
    > forum wcale nie wynika, żeby to mBank podjął jakiekolwiek kroki.
    Witaj,
    wydaje mi się, ze to dość szybko...
    zastanawiam się, czy nieuchronne związki mBanku z Commerzbankiem nie mialy
    jakiegoś znaczenia
    ;)
    pozdr.
    hidie

  • 34. Data: 2004-09-14 12:39:06
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydaje mi się, ze to dość szybko...
    > zastanawiam się, czy nieuchronne związki mBanku z Commerzbankiem nie mialy

    To ja założę swojego dotcoma w tym stylu na Madagaskarze, tam raczej macki
    "normalnych" banków mnie nie dosięgną :)))

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 35. Data: 2004-09-14 13:36:49
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety, nie wiadomo które podać :) Ja nie pamiętam :)

    To fakt, ale zawsze oszust ma przypuszczenia ze ktos sobie wykresla
    wykorzystane ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 36. Data: 2004-09-14 13:37:59
    Od: Cyneq <c...@s...poczta.fm>

    grzegorz wrote:

    > ja juz wpisalem moze z 30 razy losowy numer jako id hasla co mi reka siadla
    > na klawiaturze i haslo jednorazowe
    > moze po 200 razie przejdzie ochota do wymyslania oszukanych stron
    >
    > moze wszyscy napiszmy same bzdury zobaczymy czy system bandziorow padnie ..

    A nie pomyślałeś że tam jest jakiś dodatkowy "powtarzacz" tych haseł do
    prawdziwego systemu i komuś w kogo numer przypadkiem tafiłeś zablokują
    konto?

    --
    Cyneq

    "Ja nie twierdze ze robie dobrze, twierdze ze robie zle, ale za
    to bezpieczniej."

    (c) shinX-Underground

  • 37. Data: 2004-09-14 13:38:15
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Zeus" <z...@f...de> napisał w wiadomości
    > Masz racje: uwazam ze mbank powinien dac swoim WSZYSTKIM klientom
    > informacje o tym, ze cos takiego krazy w necie. I to na pierwszej stronie
    > domowej. Znam wiele osob, ktre nie znaja sie na internecie i sa laikami w
    > tej kwestii, a na cos takiego poszylyby jak rybki na przynete.
    > Mysle, ze mBank powinien dokldnie opisac problem i w tej kwestii
    > powstrzymac falszywych juzerów.
    > Zakladam sie, ze nic nie zrobia.
    > Na razie o przekonanie :-)

    wejdz na www.mbank.pl - moze ci sie rzuci w oczy zolty kolor.. aczkolwiek