  • 1. Data: 2004-09-14 09:03:29
    Temat: teraz padło na mBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Zobaczcie:
    http://www.m-bank.biz/

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    59016&t=659016&sr=dd&pn=1

  • 2. Data: 2004-09-14 09:15:42
    Temat: Re: teraz padło na mBank
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    S.T. said the following on 2004-09-14 11:03:
    > Zobaczcie:
    > http://www.m-bank.biz/

    Ale ja tu widzę normalną stronę mBanku. Certyfikaty też wydają sie ok.
    Firefox mnie oszukuje czy mBank już zareagował ?
    KJ

  • 3. Data: 2004-09-14 09:19:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 11:03, kiedy S.T. napisał(a) co
    następuje:
    > Zobaczcie:
    > http://www.m-bank.biz/
    >
    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    59016&t=659016&sr=dd&pn=1

    Sprawa jest jasna, ale pojawia się jedno pytanie: ile czasu zajmie
    mbankowi zablokowanie fałszywej strony?
    To w końcu miara dbałości firmy o klientów.
    I druga kwestia - czy mBank, skutecznie zawiadomiony o przekręcie nie
    powinien stanowczo ostrzec (choćby za pomocą oficjalnego mailingu)
    swoich klientów? Stanowisko wyrażone na ichnim forum niekoniecznie trafi
    do wszystkich zainteresowanych.

  • 4. Data: 2004-09-14 09:20:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 11:15, kiedy Kamil Jońca napisał(a)
    co następuje:

    > Ale ja tu widzę normalną stronę mBanku. Certyfikaty też wydają sie ok.
    > Firefox mnie oszukuje czy mBank już zareagował ?

    A czy właściwa reakcja nie powinna polegać na zablokowaniu fałszywki?

  • 5. Data: 2004-09-14 09:22:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale ja tu widzę normalną stronę mBanku. Certyfikaty też wydają sie ok.
    > Firefox mnie oszukuje czy mBank już zareagował ?
    > KJ

    pewnie masz zablokowane pop-upy a to w nim jest kfiatek:

    "strona logowania" z hasłem i dodatkowo hasłem jednorazowym (!)

  • 6. Data: 2004-09-14 09:25:45
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    S.T. wrote:
    > Zobaczcie:
    > http://www.m-bank.biz/

    już przekierowuje do mbanku - szybko załatwili

    --
    rufio.pzdr();

  • 7. Data: 2004-09-14 09:27:08
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 9/14/2004 11:19 AM, Użytkownik yayco napisał :
> [...]
    > powinien stanowczo ostrzec (choćby za pomocą oficjalnego mailingu)
    > swoich klientów? Stanowisko wyrażone na ichnim forum niekoniecznie trafi
    Nic nie jest jasne. W mozilli otwiera mi się rzeczywiście tylko strona
    mbanku (blokada "wyskakiwaczy"), ale jak spróbowałem w cudownym IE, to
    oprócz normalnej strony mbanku otwiera się spreparowane okno logowania,
    żeby było śmieszniej - z dodatkowym polem do wpisania - hasło jednorazowe.

  • 8. Data: 2004-09-14 09:28:04
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Ale ja tu widzę normalną stronę mBanku. Certyfikaty też wydają sie ok.
    > Firefox mnie oszukuje czy mBank już zareagował ?

    masz zablokowane popupy
    jak odblokujesz to zobaczysz na czym polega "myk"

    kursor

  • 9. Data: 2004-09-14 09:28:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    S.T. said the following on 2004-09-14 11:22:

    [...]

    > pewnie masz zablokowane pop-upy a to w nim jest kfiatek:
    >
    > "strona logowania" z hasłem i dodatkowo hasłem jednorazowym (!)

    Taak, musiałem sobie, aż IE odpalić, zeby to obejrzeć. A już myślałem,
    że ktoś wykorzystał dziurę w FF.

    KJ

  • 10. Data: 2004-09-14 09:29:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale ja tu widzę normalną stronę mBanku. Certyfikaty też wydają sie ok.
    > Firefox mnie oszukuje czy mBank już zareagował ?

    spróbuj wprost http://www.m-bank.biz/mb.html
    Muszę przyznać, że pod firefoxem wygląda to nawet lepiej niż pod IE