  • 21. Data: 2004-09-14 10:34:13
    Temat: Re: teraz padło na mBank
    Od: "sledziu" <s...@g...pl>

    I na dodatek wirus tam jest:
    trojanSPY.HtmlUsbankfraud.g

  • 22. Data: 2004-09-14 10:46:11
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    a ktos probowal tam wejsc?
    jak sprobowalem jako klient 12345678
    haslo "cenzura"

    pojawia sie komnikat

    "Dziękujemy za aktualizację danych. Ich poprawność zostanie sprawdzona
    przez naszych pracowników a następnie Państwa konto zostanie dodane do
    listy kont aktywnych."

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 23. Data: 2004-09-14 10:51:35
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana ruf10 <r...@o...nospam> napisała:

    >już przekierowuje do mbanku - szybko załatwili

    Wydaje Ci się - nadal otwiera się okienko z fałszywą stroną. Pewnie masz
    zablokowane pop-upy

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 24. Data: 2004-09-14 10:58:35
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    >
    > "Dziękujemy za aktualizację danych. Ich poprawność zostanie sprawdzona
    > przez naszych pracowników a następnie Państwa konto zostanie dodane do

    ta strona nie sluzy do "wchodzenia" tylko do zbierania hasel

    kursor

  • 25. Data: 2004-09-14 10:59:48
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > spróbuj wprost http://www.m-bank.biz/mb.html
    > Muszę przyznać, że pod firefoxem wygląda to nawet lepiej niż pod IE
    ja juz wpisalem moze z 30 razy losowy numer jako id hasla co mi reka siadla
    na klawiaturze i haslo jednorazowe
    moze po 200 razie przejdzie ochota do wymyslania oszukanych stron

    moze wszyscy napiszmy same bzdury zobaczymy czy system bandziorow padnie ..

  • 26. Data: 2004-09-14 11:02:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Sep 2004 12:33:40 +0200, w <ci6heh$4q8$1@atlantis.news.tpi.pl>, "XxXxX"
    <e...@n...dziala> napisał(-a):

    > To haslo jednorazowe zapewne po to, zeby gosciu mogl sobie przelac pieniadze
    > jak juz sie dostanie na konto ;-)

    Niestety, nie wiadomo które podać :) Ja nie pamiętam :)

  • 27. Data: 2004-09-14 11:08:18
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    <e...@n...dziala> napisał(-a):

    > To haslo jednorazowe zapewne po to, zeby gosciu mogl sobie przelac
    pieniadze
    > jak juz sie dostanie na konto ;-)

    Niestety, nie wiadomo które podać :) Ja nie pamiętam :)

    Ja też nie pamietam, ale mam zapisane po kolei wszystkie na kartce, wiec
    wezme pierwsze z brzegu z nowej kartki. Moze przejdzie :-) Tylko niech
    rozerwę kopertę..:-)

  • 28. Data: 2004-09-14 11:09:39
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    hehe,
    u mnie sie pojawia 404:

    error 403: Forbidden!

    Verboten!
    Es sind nur ungenügende Zugriffsrechte gesetzt. Bitte ändern Sie die
    Rechte mit Ihrem FTP-Programm.

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    > g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    > eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

    begin 666 gundercover.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 29. Data: 2004-09-14 11:14:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zeus <z...@f...de> wrote:
    > hehe,
    > u mnie sie pojawia 404:

    Ale trojan dalej jest bo mi AVK wrzeszczy

    http://www.PRnews.pl

  • 30. Data: 2004-09-14 11:16:31
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 13:09, kiedy Zeus napisał(a) co
    następuje:
    > hehe,
    > u mnie sie pojawia 404:
    >
    > error 403: Forbidden!

    2 h 40 min od pierwszego postu na forum mBanku.
    Zastanawiam się, czy to szybko, czy wolno, tym bardziej, że z owego
    forum wcale nie wynika, żeby to mBank podjął jakiekolwiek kroki.