eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelepekao24... odblokowywanie konta › Re: telepekao24... odblokowywanie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: telepekao24... odblokowywanie konta
    Date: 28 Jan 2002 15:33:09 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <X...@1...254.173.2>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1012228389 10726 192.168.240.245 (28 Jan 2002 14:33:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Jan 2002 14:33:09 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.2.96.91, 213.180.130.21
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:158112
    [ ukryj nagłówki ]

    > Od 2 dni obserwuje znajomego, jak odblokowywuje swoje konto w telepekao24/0
    >
    > No wiec tak - niby konto elektroniczne, ale telefonicznie sie tego odblokowac
    > nie da, trza koniecznie jechac do placowki posredniczacej. Zeby odebrac pin
    > inicjujacy dostep, to posrednikiem mozna sie wyreczyc tylko przy
    > potwierdzonym notarialnie podpisie :)
    >
    > Gdy sie w koncu tam udal (busy czlowiek) i odblokowal, to sie okazuje, ze
    > musi swoj oddzial posredniczacy zachecic, zeby potwierdzil w oddziale
    > telepekao24, ze on tam byl, odebral i odblokowal.
    >
    > Chyba od godziny wydzwania to tu, to tam po obu oddzialach, zachecajac
    > jedna pania, zeby zadzwonila/wyslala fax do drugiej pani, zeby miec to
    > jeszcze dzisiaj...
    >
    > Ech, metody to oni w pekao maja jak z XIX w. Brakuje tylko koniecznosci
    > uzywania zaobraczkowanych golebi pocztowych do pelni uzycia "profesjonalnych
    > srodkow komunikacji z bankiem". Jak cos nie tego, to masz biegac do oddzialu,
    > ktory wcale twoim oddzialem nie jest... a co, marmury nasze ogladac!
    >
    > No i zeby odblokowywanie kanalu dostepu tyle trwalo... w mbanku zadzwonilem w
    > nocy, oddzwonili rano - calosc to moze 5 minut rozmowy z logowaniem. Az nie
    > chce mi sie wierzyc, ze w pekao mozna to zrobic tak skomplikowane.
    >
    > --
    > <xml-sig>
    > <header>  Adam
    > </xml-sig>


    Miałem podobny problem, to znaczy świadomie zablokowałem sobie konto, aby
    potwierdzić, że token się rozsynchronizował. Cała procedura odblokowania i
    odebrania nowego tokena zabrała mi w sumie 10 dni. Na szczęście mam inne konta,
    bo gdy nie miał, to bym też się zdenerwował.



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1