  • 11. Data: 2003-04-18 07:59:39
    Temat: Re: telepekao24 i wpłata w kasie
    Od: Cubus <c...@w...pl>

    > Odniosłem oststnio wrażenie, że mając środki na koncie (ale jeszcze nie
    > jako "dostępne") można zlecić przelew - wtedy robi się coś śmiesznego -
    > "dostępne środki" są pomniejszane o kwotę zlecenia i jest ono
    > realizowane, pomimo np. braku "dostępnych środków" (w rzeczywitości
    > obecnych na koncie).

    Chyba nie. Jakiś miesiąc temu miałem saldo 2000, środki dostępne 100
    (przykład) i chcąc wykonać przelew 500 system powiedział "sorry - nie da
    rady"

    Cubus

  • 12. Data: 2003-04-18 09:13:54
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Cubus" <c...@w...pl> wrote in message news:3E9FB06B.40308@wp.pl...

    > Chyba nie. Jakiś miesiąc temu miałem saldo 2000, środki dostępne 100
    > (przykład) i chcąc wykonać przelew 500 system powiedział "sorry - nie da
    > rady"

    Da radę, ale po ostatnim elixirze, czyli średnio po 18-tej wieczorem.
    Wówczas idzie na następny dzień, po prostu nie musisz wstawać i robić tego
    rano.

  • 13. Data: 2003-04-18 12:18:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał Krzemiński" <n...@h...pl> napisał:

    > PS.
    > Ostatnio wypłacałem 100 z bankomatu ING kartą Maestro i rozliczenie doszło
    > do PEKAO w.... 2 tygodnie.
    > I kto tu ma większy bajzel...

    Operacje bankomatowe sa autoryzowane, a wiec to ze tak dlugo trwalo rozliczenie,
    to niekoniecznie wina Ing.

  • 14. Data: 2003-04-18 18:46:39
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > głupoty piszesz !!!
    > zanim dojedziesz do domu , sa widoczne na koncie

    > a u innych jest inaczej ?
    >
    > jest taka roznica ze przelew jest widoczny dopiero nastepnego dnia
    > po wplynieciu ( wiec jest i dostepna kasa )
    >

    > --
    > Piotr W.
    > t...@p...onet.pl
    >
    > Porwierdzam.
    Kilka razy wpłacałem kase w okienku i po dojechaniu do domu ok. 10 min była
    widoczna na koncie.