  • 1. Data: 2003-04-17 09:01:24
    Temat: [fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcy
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,
    Wczoraj miałem pierwszy zgrzyt w moich kontaktach z Fortisem.
    Około godziny 22 w Warszawie próbowałem zapłacić Electronem za zakupy i
    dostałem komunikat wyszczególniony w temacie. Próba podjęcia gotówki w
    bankomacie Eronetu również się nie powiodła.

    Na grupie widziałem, że nie jest to pierwszy raz.
    Czy ktoś z dłuższym stażem mógłby pokusić się o oszacowanie częstotliwości
    tego typu przykrych niespodzianek.

    Dodatkowo, czy jest na ich stronach informacja o planowych wyłączeniach
    systemu i może przeprosiny i wyjaśnienia dotyczące tych nieplanowanych
    bo ja jakoś nie widzę

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2003-04-17 09:23:12
    Temat: Re: [fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcy
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Thursday, April 17, 2003 11:01 AM,
    osobnik >> Tomasz Skorupa <<, napisał coś takiego:

    [...]
    > i dostałem komunikat wyszczególniony w temacie. Próba podjęcia
    > gotówki w bankomacie Eronetu również się nie powiodła.

    Teresa Orlowski weszła w bankowość?

    A na poważnie:
    W niedzielę bankomat (chyba też Euronet) "nie mógł połączyć się z
    komputerem centralnym mojego banku". Po kilku godzinach wróciło do
    normy.

    tymczasem,
    * * * * *
    A.

  • 3. Data: 2003-04-17 11:27:46
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Pozdrawiam,
    > Tomasz Skorupa
    >

    >To chyba nic dziwnego bo z tego co mowili mi w Fortisie to transakcje
    karciane obsluguje Euronet. Wiec jak on padnie to ani nie zaplacisz nigdzie,
    ani nie pobierzesz kaski. Przy tego typu sytuacji wykonalem test i chcialem
    pobrac pieniadze z bankomatu Euronetu inna karta. I oczywiscie nici z tego.
    Mimo, ze cos z Euronetem jednak bylo nie tak to zadnej informacji bankomat
    nie podawal.

  • 4. Data: 2003-04-17 11:48:44
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Bartosz" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    <...>
> [...]
    tego.
    > Mimo, ze cos z Euronetem jednak bylo nie tak to zadnej informacji bankomat

    Być może, że to wina Euronetu a nie wyłączonego systemu w Fortisie
    ale jakoś nie widzę skarg użytkowników mBanku czy też Multi.
    Nie zmienia to jednak kwesti,
    że informacja o tego typu zdarzeniach IMHO powinna być.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 5. Data: 2003-04-17 12:00:08
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie zmienia to jednak kwesti,
    > że informacja o tego typu zdarzeniach IMHO powinna być.

    Informacji nigdy żadnej nie widziałem. Nawet rano zastanawiałem sie czy ten
    system Planet hula bez przerwy bo w mBanku to przerwy są zdecydowanie za
    często, no i są długie. Na stronie Fortisu w ogóle rzadko coś się zmienia,
    tak samo jak w jego ofercie :(. Co do drugiej karty, którą wtedy chciałem
    pobrać pieniadze to była własnie z mBanku, ale się nie skarżyłem ;)

  • 6. Data: 2003-04-17 22:16:45
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > Na grupie widziałem, że nie jest to pierwszy raz.
    > Czy ktoś z dłuższym stażem mógłby pokusić się o oszacowanie częstotliwości

    Fortisa uzywam mniej wiecej od 25 stycznia b. r. jako podstawowego konta.
    Problemy z VE zdarzyly sie raz. Na szczescie. Otrzymalem wewnetrzna poczta
    informacje, ze VISA zaiwnila. Dziwne, bo VC z Multi autoryzowala sie bez
    problemu.

    Natomiast teraz mam dziwny problem. Saldo dostepne i ksiegowe w Pl@necie i
    Bakofonie sa prawidlowe, ale w historii transakcji brak jest ostatnio
    zaksiegowanych transakcji (ktore juz sa uwzglednione w saldzie ksiegowym).
    Czy tez tak macie ?

    Grzegorz

  • 7. Data: 2003-04-18 03:29:22
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    > dostałem komunikat wyszczególniony w temacie. Próba podjęcia gotówki w
    > bankomacie Eronetu również się nie powiodła.

    Heh... zapewne znowu była ta sławna burza nad Budapesztem ;)
    A tak poważnie - mam e-pakiet od prawie 5 miesięcy, intensywnie używam do
    wypłat i coś takiego zdarzyło mi się tylko raz, ale wiesz co ? Sprawdziłem
    wówczas w necie i burza nad Budapesztem naprawdę była :)))

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2003-04-18 07:16:53
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "valet" <v...@w...pl> wrote in message

    > Heh... zapewne znowu była ta sławna burza nad Budapesztem ;)

    :-))

    > A tak poważnie - mam e-pakiet od prawie 5 miesięcy, intensywnie używam do

    Tu mnie pocieszyłeś.

    > wypłat i coś takiego zdarzyło mi się tylko raz, ale wiesz co ? Sprawdziłem
    > wówczas w necie i burza nad Budapesztem naprawdę była :)))

    OK, będę sprawdzał prognozę pogody przed udaniem się na zakupy ;-)
    Niezły byłby link na stronie banku do jakiegoś serwisu pogodowego,
    autoryzowanego przez bank.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 9. Data: 2003-04-26 11:20:10
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > Bakofonie sa prawidlowe, ale w historii transakcji brak jest ostatnio
    > zaksiegowanych transakcji (ktore juz sa uwzglednione w saldzie ksiegowym).

    Rzeczywiście, coś jest nie halo.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa