  • 11. Data: 2024-03-23 15:18:24
    Temat: Re: tapczan się niedomyka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:m3cyrlqfov.fsf@intrepid.localdomain>
    user Krzysztof Halasa pisze tak:

    > To żaden zysk. Raczej strata, bo krach byłby pewnie większy niż
    > zmiana kursu. Chyba że to ma być tylko krach samego kursu, może
    > jeszcze tylko względem GBP a nie innych walut :-)

    oj tam ;)

    Zdążę wydać zł. Przecież były już takie piki na kursach kilkugodzinne.

    > Aaa skąd wiesz, czy po takim krachu nie nastąpi kolejny, 7 zł itd?

    nocusz nie wierzę w 7zł. W 5.50zł wierzę. Lepiej łyżeczką nich
    chochelką.

    > A jak nie podreguluje? Funty obecnie tanie, skąd wiesz czy kurs
    > miałby wrócić w te same okolice. I kiedy.

    nie wiem :) ale muszę sprzedawać funty więc spróbuje jak najdrozej.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 12. Data: 2024-03-29 21:39:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > Zdążę wydać zł. Przecież były już takie piki na kursach kilkugodzinne.

    Aaa, myślałem że masz tego dużo i że to ma być sposób na życie czy coś
    takiego. Tak "dla sportu" to oczywiście nie widzę problemu.
    --
    Krzysztof Hałasa