  • 1. Data: 2024-03-10 21:59:58
    Temat: Gdzie z mbanku?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zirytowali mnie tymi opłatami za wypłate z bankomatu...
    A nie mam zamiaru szukać bankomatów planetcash
    Wiec pytam, gdzie przeniesc kase?

    Warunki tylko 3:
    - bezpłatne konto
    - bezpłatne bankomaty które sa w jakiejs rozsadnej ilosci
    - jakas sensowna opłata za karte jezeli nie bedzie opcji darmowej, typu
    20zl rocznie maks.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 2. Data: 2024-03-10 22:19:51
    Temat: Re: Gdzie z mbanku?
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

> [...]
    > - bezpłatne bankomaty które sa w jakiejs rozsadnej ilosci
    > - jakas sensowna opłata za karte jezeli nie bedzie opcji darmowej, typu

    Nest? Konto i karta darmowe, darmowe też wypłaty z euronetów.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2024-03-10 23:07:24
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 10 Mar 2024 20:59:58 -0000 (UTC), Budzik wrote:

> [...]
    > - bezpłatne bankomaty które sa w jakiejs rozsadnej ilosci
    > - jakas sensowna opłata za karte jezeli nie bedzie opcji darmowej, typu

    Może CitiKonto?
    Bezpłatne bankomaty banku (których jest chyba 25 w Polsce, ale może akurat
    masz jakiś gdzieś opodal) oraz darmowe 4 wypłaty w miesiącu z dowolnych
    bankomatów w Polsce.

    --
    Marcin Mokrzycki

  • 4. Data: 2024-03-11 09:21:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Mar 2024 20:59:58 -0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > - bezpłatne bankomaty które sa w jakiejs rozsadnej ilosci
    > - jakas sensowna opłata za karte jezeli nie bedzie opcji darmowej, typu

    Nest. Karta nawet całkowicie bezpłatna. Euronet.

  • 5. Data: 2024-03-11 12:05:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Mar 2024 22:19:51 +0100, Grzexs wrote:

    > Nest? Konto i karta darmowe, darmowe też wypłaty z euronetów.

    Euronet ..
    https://www.youtube.com/watch?v=BTGXR03ZN68

    W Polsce chyba tak samo - tzn jakas siec juz to wprowadziła.

    Duzo bankomatów ... PKO BP ?

    A te opłaty z mbanku nie są do obejscia?
    Konto podstawowe ... ale nie wiem czy tak chętnie utworzą.

    A inne banki nie podniosą podobnie, czy tylko mbank taki pazerny?

    J.

  • 6. Data: 2024-03-11 13:02:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Euronet ..
    > https://www.youtube.com/watch?v=BTGXR03ZN68

    Ale o co chodzi z tym filmem?

    [...]
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people.

  • 7. Data: 2024-03-11 17:13:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 13:02:53 +0100, Kamil Jońca wrote:

    > Ale o co chodzi z tym filmem?

    Na czeskim bankomacie euronetu masz opcje:
    -Gotowka i balans (Cash & Balance)
    -Inne (Other)

    I chcesz wybrać "Other", bo balans od razu sprawdzi stan konta,
    co koszuje dodatkowe pieniądze.

    W Polsce masz to samo
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/w-bankomat
    ach-euronetu-czeka-na-klientow-pulapka-i-to-kosztown
    a/h5enj73

    -wypłata PLN i saldo
    -inne usługi.

    I chcesz "inne".

    Wygląda na europejską akcje.

    Najlepiej po prostu zapisac sobie
    "Euronet ... omijac, omijać, omijać"

    No i w tym momencie cena za wypłatę jest mniej istotna :-)

    Ale jesli dobrze widzę to w mbanku wszystkie "obce" bankomaty będą
    płatne, tylko Planet Cash nie, o ile wypłacisz co najmniej 300zl.
    albo jak masz konto intensive. albo junior.
    Albo mastercard debit naklejka, lub opaska, lub Gold PayPass.

    i jeszcze jakies tajemnicze "ekonto z darmowymi bankomatami"

    https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/tpio/taryfa-osobyfiz
    -31-01-2024.pdf

    str 40

    J.

  • 8. Data: 2024-03-17 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > albo jak masz konto intensive. albo junior.
    > Albo mastercard debit naklejka, lub opaska, lub Gold PayPass.

    Mnie imit 300zł nie przeszkadza ale bankomatu planeta zadnego pod reka
    nie mam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 9. Data: 2024-03-23 11:52:37
    Od: Anikma <a...@t...wp.pl>

    W dniu 11.03.2024 o 09:21, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 10 Mar 2024 20:59:58 -0000 (UTC), w
    > <X...@1...0.0.1>, Budzik

    > Nest. Karta nawet całkowicie bezpłatna. Euronet.

    A wpłaty do Banku w Euronecie?

    --
    animka

  • 10. Data: 2024-03-23 12:40:32