  • 1. Data: 2024-03-06 15:00:43
    Temat: BLIK zapłać później
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/biuro-p
    rasowe/blik-place-pozniej-dostepny-dla-klientow-velo
    banku-na-platformie-velomarket.html

  • 2. Data: 2024-03-06 23:59:11
    Temat: Re: BLIK zapłać później
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 15:00, Monika Głowacka pisze:
    > https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/biuro-p
    rasowe/blik-place-pozniej-dostepny-dla-klientow-velo
    banku-na-platformie-velomarket.html

    Czyli taka trochę bardziej nowatorska karta kredytowa bez karty
    płatniczej :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-03-07 08:55:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 23:59:11 +0100, Robert Tomasik wrote:
    rasowe/blik-place-pozniej-dostepny-dla-klientow-velo
    banku-na-platformie-velomarket.html

    > Czyli taka trochę bardziej nowatorska karta kredytowa bez karty
    > płatniczej :-)

    Albo limitu kredytowego w koncie ... choc limit oprocentowany zawsze.

    "Dostepny wyłacznie na platformie Velomarket".
    A moze taka spóźniona wersja Allegro?

    Ciekawe, ze Velobank stara sie byc innowacyjny ... nowy prezes
    postawił na zysk a nie na ciecie kosztów?

    J.

  • 4. Data: 2024-03-07 09:02:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czyli taka trochę bardziej nowatorska karta kredytowa

    Czyli karty do PIACHU. Nie będzie mi żal. Nie posiadam ;-)