  • 1. Data: 2008-05-06 16:58:33
    Temat: tanie konto do przelewow w ramach UE ?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jakie tanie konto mozna polecic do przelewow do bankow w UE (a zwlaszcza
    w niemczech)? Chodzi mi o brak oplat, lub stale przewidywalne
    oplaty za przelew. Powinno byc z dostepem przez internet,
    niekoniecznie musi byc to konto w Polsce, byle nie bylo problemow
    z zalozenem.

  • 2. Data: 2008-05-06 19:02:20
    Temat: Re: tanie konto do przelewow w ramach UE ?
    Od: k...@k...gliwice.pl

    Konto Direct w ING - 0 zł, przelew europejski - 5 zł

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 3. Data: 2008-05-06 19:33:31
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    VW bank
    przelewy free

  • 4. Data: 2008-05-06 21:31:22
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    k...@k...gliwice.pl wrote:
    > Konto Direct w ING - 0 zł, przelew europejski - 5 zł

    na infolinii twierdza ze wystepuja koszty bankow posrednikow ktorych
    nie sa w stanie blizej oszacowac

  • 5. Data: 2008-05-06 21:42:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    nurasa wrote:
    > VW bank
    > przelewy free

    nie widze w TOIP nic na temat przelewow zagranicznych, mozesz przytoczyc
    jakies zrodlo mowiace o darmowych przelewach do UE ?

  • 6. Data: 2008-05-06 21:57:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > na infolinii twierdza ze wystepuja koszty bankow posrednikow ktorych
    > nie sa w stanie blizej oszacowac

    tak jak w każdym banku...jakie beda koszty dowiesz sie dopiero po wykonaniu
    przelewu ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-05-06 22:06:11
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na infolinii twierdza ze wystepuja koszty bankow posrednikow ktorych
    > nie sa w stanie blizej oszacowac

    Na infolinii są niedoszkoleni. W ramach UE nie będzie żadnych dodatkowych
    kosztów. Tzn. nie mogę ręczyć za wszystkie banki, ale nigdy mi się żadne
    takie koszty nie przydarzyły. :-)

    marekz

  • 8. Data: 2008-05-06 22:18:21
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > Na infolinii są niedoszkoleni. W ramach UE nie będzie żadnych
    > dodatkowych kosztów. Tzn. nie mogę ręczyć za wszystkie banki, ale nigdy
    > mi się żadne takie koszty nie przydarzyły. :-)

    moze na infolinii sa niedoszkoleni, ale wolalbym jasna oferte banku,
    a nie udalo mi sie dotrzec chocby do listy bankow do ktorych przelewy
    da sie przeslac bez dodatkowych kosztow

  • 9. Data: 2008-05-06 22:56:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-07 00:06 MarekZ pięknie wystukał/a:
> [...]
    > dodatkowych kosztów. Tzn. nie mogę ręczyć za wszystkie banki, ale nigdy
    > mi się żadne takie koszty nie przydarzyły. :-)

    Wczoraj przeczytalam, że w/g Unii banki będą musiały pobierać od
    klientów "haracze" za większe i wcześniejsze spłaty kredytu.
    Coraz gorzej się robi :-(
    --
    animka

  • 10. Data: 2008-05-06 22:57:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-07 00:18 MarcinF pięknie wystukał/a:

    > moze na infolinii sa niedoszkoleni, ale wolalbym jasna oferte banku,
    > a nie udalo mi sie dotrzec chocby do listy bankow do ktorych przelewy
    > da sie przeslac bez dodatkowych kosztow

    W ING Banku i Polbanku przelewy bez opłat.

    --
    animka