  • 1. Data: 2008-05-06 14:09:00
    Temat: KK getin bank pytanie
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Czy ktos wie, czy z kk getin banku mozna robic przelewy przez internet czy tylko
    w oddziale ??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-05-06 16:47:48
    Temat: Re: KK getin bank pytanie
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    d...@p...onet.pl pisze:
    > Witam,
    > Czy ktos wie, czy z kk getin banku mozna robic przelewy przez internet czy tylko
    > w oddziale ??
    KK Getinu w ogóle nie ma obsługi przez internet; a więc tylko w oddziale

  • 3. Data: 2008-05-06 17:23:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > KK Getinu w ogóle nie ma obsługi przez internet; a więc tylko w oddziale

    gdyby miala obsluge przez net i przelewy z kk to bylaby juz b.interesujaca
    karta ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-05-07 17:31:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "RobertS" fvq46q$1r6g$...@o...icpnet.pl

    > gdyby miala obsluge przez net i przelewy z kk to bylaby juz b.interesujaca karta
    ;-)

    I gdyby nie oszukiwano tam klientów. :)
    Dziś miałem styczność z tym ,,bankiem'' i odradzam każdemu ten ,,bank'. :)
    Jest tam jak w ING Śląskim, Lukas i w Sygma -- skubie się tam biednych
    klientów i żeruje na ich nieświadomości. Świadomi potrafią się bronić,
    nieświadomi po prostu boja się -- czują respekt wobec ,,prawa'' ;) banku.
    Więcej na ten temat napiszę później. :)
    Byłem dziś w trzech bankach (WBK, Multi i w Getin) i twierdzę,
    że Getin jest jak pomyje w zestawieniu z tamtymi.

    --