  • 1. Data: 2008-05-06 14:29:47
    Temat: mBank gubi dokumenty
    Od: "Pawel" <p...@c...3s.pl>

    Dwa razy probowalem wyrobic sobie karte kredytowa i dwa razy zalatwialem to
    w mKiosku.
    Niestety za kadzym razem umowa ginela na trasie mKiosk-Centrala.

    mLinia twierdzi, ze wniosek ma status "oczekujacy na przeslanie dokumentow",
    a mKiosk twierdzi,
    ze dokumenty przeslal do centrali jakims kurierem Siódemka.

    Stan utrzymuje sie od miesiaca. Na moja reklamacje zlozona 3 tygodnie temu
    nikt nie odpowiedzial.
    mBank ma to w glebokim powazaniu. Nikomu nie chce sie nawet zadzwonic do tej
    Siódemki
    i dowiedziec co sie stalo z przesylka.

    Oprocz reklamacji wyslalem skarge do KNF.Co jeszcze moge zrobic aby
    odnalazly sie moje
    papiery w tym bajzlu? Co do karty to juz stracilem nadzieje, ale martwi
    mnie, ze w mBanku
    gina dokumenty. To pierwszy krok w kierunku gubienia pieniedzy.

    Czy mieliscie podobne doswiadczenia?
    Co w takiej sytuacji mozna zrobic?

    Pawel

  • 2. Data: 2008-05-06 18:39:55
    Temat: Re: mBank gubi dokumenty
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 6 May 2008 16:29:47 +0200, name: Pawel:

    > mLinia twierdzi, ze wniosek ma status "oczekujacy na przeslanie dokumentow",
    > a mKiosk twierdzi,
    > ze dokumenty przeslal do centrali jakims kurierem Siódemka.

    To niech ci dadzą numer przesyłki. A potem już prosto:
    http://www.siodemka.com/strefa_klienta/Tracking_prze
    sylki

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2008-05-06 19:01:18
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > ze dokumenty przeslal do centrali jakims kurierem Siódemka.
    > Stan utrzymuje sie od miesiaca. Na moja reklamacje zlozona 3 tygodnie

    Gdyby to było 3 miesiące, to nawet nie dziwiłbym się twojemu 'wzruszeniu',
    ale z tymi tygodniami to trochę przesadzasz.

    > mBank ma to w glebokim powazaniu. Nikomu nie chce sie nawet zadzwonic
    > do tej Siódemki
    > i dowiedziec co sie stalo z przesylka.

    Po co mają dzwonić do siódemki skoro ta przesyłka jest u nich. Trafiła w
    kolejkę do dalszego przetwarzania. Rejestrowanie jej w tym momencie to
    tylko strata czasu i niczego nie przyśpieszy. Zarejestrują gdy przyjdzie
    na nią kolej i dopiero wtedy zmieni się jej status. Poza tym wysyłając
    poprzez mKiosk nadajesz jej dłuższą trasę do przebycia z tak jakby jedną
    dodatkową i zbędną przesiadką. Na 'kupkę' szybciej trafiłaby pocztą.

    > Oprocz reklamacji wyslalem skarge do KNF.Co jeszcze moge zrobic aby
    > odnalazly sie moje
    > papiery w tym bajzlu?

    Nie rób dodatkowego zamieszania w tym bajzlu, bo diabli wiedzą jakie będą
    tego skutki.

    > Co do karty to juz stracilem nadzieje, ale martwi
    > mnie, ze w mBanku
    > gina dokumenty. To pierwszy krok w kierunku gubienia pieniedzy.

    Póki co brak dowodów na gubienie i jest na nie zdecydowanie za wcześnie.

    > Czy mieliscie podobne doswiadczenia?
    > Co w takiej sytuacji mozna zrobic?

    Nie myśleć o karcie. Zająć się czymś innym.

    > Pawel
    Pozdr.
    K.K.

  • 4. Data: 2008-05-06 19:18:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawel wrote:
> [...]
    > mnie, ze w mBanku
    > gina dokumenty. To pierwszy krok w kierunku gubienia pieniedzy.

    Spoko, lezy na kupce w mBanku.
    Oni sa pare miesiecy w plecy jesli chodzi o otwieranie kopert.
    Zadzwon do nich po 3 -4 miesiacach, a zobaczysz, ze wszystko bedzie jak
    trzeba.
    Tam najwyrazniej jedna osoba pracuje i na dodatek odbiera tez telefony.

  • 5. Data: 2008-05-07 20:53:14
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Czy mieliscie podobne doswiadczenia?
    > Co w takiej sytuacji mozna zrobic?

    moje dok. o KK zginęły to powiedzieli, że zostały zniszczone bo nie
    podpisałem wniosku!!
    Zrezygnowałem z KK mBanku i jestem klientem Multibanku (też BRE)
    Od 6 maja br. konto jest za zero jak w mBanku