  • 1. Data: 2010-07-15 16:05:55
    Temat: szybkie Citi
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Jakoś nikt się nie chwali, czyżbym był pierwszy? Bo już w dniu 9 lipca Citi
    przelało mi kwotę z promocji związanej z kartą dodatkową, na co mieli
    bodajże czas zgodnie z regulaminem do końca lipca. Pierwszy raz spotykam się
    z tym, że bank nie czeka do końca terminu lub przynajmniej prawie do końca.

  • 2. Data: 2010-07-15 19:08:53
    Temat: Re: szybkie Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mieli bodajże czas zgodnie z regulaminem do końca lipca. Pierwszy raz
    > spotykam się z tym, że bank nie czeka do końca terminu lub przynajmniej

    a o co biega z tą promocją?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-07-15 19:11:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > a o co biega z tą promocją?

    Trzeba było wyrobić otworzyć dodatkową i wykonać nią transakcje na minimum
    150 zł chyba do końca czerwca. Karta dodatkowa w pierwszym roku zwolniona z
    opłaty plus dawali 75 zł od każdej karty dodatkowej, którą spełniło się
    warunki promocji

  • 4. Data: 2010-07-15 21:06:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > minimum 150 zł chyba do końca czerwca. Karta dodatkowa w pierwszym roku
    > zwolniona z opłaty plus dawali 75 zł od każdej karty dodatkowej, którą

    to ja mam już kartę dodatkową, darmowa dożywotnio, ale chyba mógłbym
    dostać kolejną?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-07-16 07:44:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to ja mam już kartę dodatkową, darmowa dożywotnio, ale chyba mógłbym
    > dostać kolejną?

    Jeśli dobrze pamiętam, dla tej samej osoby się nie dało, dla innej tak.

    a.

  • 6. Data: 2010-07-19 13:45:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Muszę powiedzieć, że Citi nie ustaje w zaskakiwaniu mnie in plus.

    Otóż jakiś czas temu zmieniałem typ jednej z moich kart Citi (z droższej na
    tańszą) i uzyskałem od konsultanta w oczywisty sposób błędną informację o
    zwolnieniu z opłaty za zmianę typu karty. Opłata tak jak się spodziewałem
    została jednak pobrana zgodnie z TOiP.

    Po około miesiącu ot tak dla jaj postanowiłem zareklamować tę opłatę,
    przyznając że jest ona wprawdzie zgodna z TOiP ale otrzymałem informację na
    Citiphone, że nie zostanie pobrana, więc nie powinna zostać pobrana. No i o
    sprawie zapomniałem, bo kwota reklamacji to było 30 zł. A tu dziś telefon od
    Citi z przeprosinami i zwrot opłaty na podstawie odsłuchanej rozmowy. A
    naprawdę nie jestem jakimś ich dobrym klientem, posiadam tylko jeden rodzaj
    ich produktów, z którego korzystam w sposób nie przynoszący bankowi
    nadmiernych dochodów. No i wprawdzie z tego powodu moje uproduktowienie na
    tę chwilę nie wzrośnie , nadal nie kupię też ich oferty tych jakichś rat na
    kartach, ale wrażenie takie podejście banku robi bardo pozytywne. Jak za
    dobrych starych Citi-czasów.

    I jak sobie to porównam np. z Multibankiem i zestawię sobie jakie Multibank
    ma ze mnie dochody i jak mnie traktuje jako klienta w przypadku reklamacji,
    to kurde już sam nie wiem czy się kiedyś nie skusić na to Citigold.

  • 7. Data: 2010-07-19 18:49:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Multibank ma ze mnie dochody i jak mnie traktuje jako klienta w
    > przypadku reklamacji, to kurde już sam nie wiem czy się kiedyś nie

    takie drobiazgi, a robią różnicę, no nie?
    zdecydujesz się pierwszy przejść do Citi? ;-)
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-07-20 06:37:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 15:45:05 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > oferty tych jakichś rat na kartach, ale wrażenie takie podejście banku
    > robi bardo pozytywne. Jak za dobrych starych Citi-czasów.

    Ja mam wrażenie, że tam się raczej nic nie zmieniło, no może poza tym, że
    zmieniła się polityka podejścia do rozdawania kk na lewo i prawo, za
    darmo, no i bezproblemowego zwalniania z opłaty rocznej. A tak, jest tak,
    jak było, jeżeli chodzi o jakość procesu reklamacji.
    A co do Twojej "postawy nie przynoszącej bankowi nadmiernych dochodów",
    to chyba nie jest tak źle, skoro dalej tam Ciebie jeszcze trzymają ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-07-31 04:29:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.07.10 15:45, MarekZ pisze:
> [...]
    > Multibank ma ze mnie dochody i jak mnie traktuje jako klienta w
    > przypadku reklamacji, to kurde już sam nie wiem czy się kiedyś nie

    Obsługa Citigold oprócz wymiernych korzyści finansowych :) nie różni się
    chyba od zwykłego konta. Mi Citisłoń obiecywał, źe w pewnej sprawie z
    wyjaśnieniem wątpliwości oddzwoni osobisty opiekun, i kupa. Od 3ch
    miesięcy głucha cisza.

    --
    Pete