  • 1. Data: 2010-07-15 09:15:22
    Temat: Skala i rozmiar karcianych fraudów
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Takie coś mi wpadło do wglądu:

    http://img192.imageshack.us/img192/7849/creditcardpr
    otection.png

    Powiem szczerze, że najbardziej, to chyba zdziwił mnie asortyment jaki
    jest zakupywany na lewych transakcjach. Ciekawie też wygląda lista krajów
    przodująca w karcianych fraudach.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-07-15 13:05:45
    Temat: Re: Skala i rozmiar karcianych fraudów
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 15 Lip, 11:15, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > Powiem szczerze, że najbardziej, to chyba zdziwił mnie asortyment jaki
    > jest zakupywany na lewych transakcjach. Ciekawie też wygląda lista krajów

    Niewątpliwie inspektor Geoff Smith ma racje mówiąc, że "więcej musi
    być zrobione".
    Mam nadzieje, że w miarę szybko VISA, Mastercard oraz banki wprowadzą
    karty płatnicze generujące kody TAN do zakupów online.
    Oczywiście będzie to wymagało zmian technologicznych również po
    stronie sklepów ale innego wyjścia nie ma.

  • 3. Data: 2010-07-15 14:24:27
    Od: z...@o...pl

    > http://img192.imageshack.us/img192/7849/creditcardpr
    otection.png

    > Ciekawie teĹź wyglÄ&#65533;da lista krajĂłw przodujÄ&#65533;ca w karcianych
    fraudach.

    fraudy robi tylko azjatycka część wielkiej Rusi?
    czy autor mapki futurystycznie zmienił granice, aby
    Polska sięgala aż po Ural? :)

  • 4. Data: 2010-07-18 21:56:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    z...@o...pl
    <z...@o...pl> dared to write:
    otection.png

    > fraudy robi tylko azjatycka część wielkiej Rusi?
    > czy autor mapki futurystycznie zmienił granice, aby
    > Polska sięgala aż po Ural? :)

    Dobre. Pakistan przesunęli na teren Indii.

    k.