  • 1. Data: 2010-07-15 06:06:35
    Temat: pytanie o transakcje kartowe
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Witajcie,
    czy ktoś z Was nie orientuje się, czy na polskim rynku istnieje firma, która
    umożliwia obciążanie karty bezpośrednio w Euro? (Nie chodzi o DCC). Moja firma
    poszukuje takiej możliwości - wszystkie transakcje z klientami są w Euro, a
    obciążać karty możemy tylko w złotówkach, co jest horrorem jeśli chodzi o
    przeliczanie kursów - cennik też mamy w Euro...

  • 2. Data: 2010-07-15 07:53:22
    Temat: Re: pytanie o transakcje kartowe
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Jul 15, 8:06 am, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:
> [...]
    > obciążać karty możemy tylko w złotówkach, co jest horrorem jeśli chodzi o
    > przeliczanie kursów - cennik też mamy w Euro...

    w kilku sklepach, m.in. Marks&Spencer zawsze pytają czy obciążyć w
    złotówkach, czy w EUR.
    Wg mnie większość firm to oferuje, ale ostatecznie to klient decyduje,
    czy chce obciążenie w EUR czy w PLN. Jeśli klient ma karte rozliczaną
    w PLN to nie za bardzo będzie mu się opłaciło, aby był stosowany kurs
    visy lub mastercard.

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2010-07-15 07:57:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:53:22 -0700, plusz napisał(a):

    > w kilku sklepach, m.in. Marks&Spencer zawsze pytają czy obciążyć w
    > złotówkach, czy w EUR.

    Ale to jest właśnie DCC.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 4. Data: 2010-07-15 08:17:50
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    plusz <p...@g...com> napisał(a):

    > w kilku sklepach, m.in. Marks&Spencer zawsze pytaj=B1 czy obci=B1=BFy=E6 w
    > z=B3ot=F3wkach, czy w EUR.
    > Wg mnie wi=EAkszo=B6=E6 firm to oferuje, ale ostatecznie to klient decyduje=
    > ,
    > czy chce obci=B1=BFenie w EUR czy w PLN. Je=B6li klient ma karte rozliczan=
    > =B1
    > w PLN to nie za bardzo b=EAdzie mu si=EA op=B3aci=B3o, aby by=B3 stosowany =
> [...]

    Tak, ale jak zauważył Olgierd to jest właśnie DCC, a nam chodzi o rozwiązanie,
    że karta klienta jest obciążana w Euro (a przynajm,niej klient widzi, że
    oryginalna kwota była w Euro) i nam acquirer przelewa Euro.
    Widzę, że paypal takie coś oferuje - bo zapomniałem dodać, że transakcja ma
    się odbywać bez terminala (www/tel)

  • 5. Data: 2010-07-15 08:39:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 08:17:50 +0000, Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > Euro. Widzę, że paypal takie coś oferuje - bo zapomniałem dodać, że
    > transakcja ma się odbywać bez terminala (www/tel)

    Skoro pp to sprawdź i moneybookers.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-07-18 22:15:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Filip Lach <f...@g...pl> dared to write:
> [...]
    > klientami są w Euro, a obciążać karty możemy tylko w złotówkach, co jest
    > horrorem jeśli chodzi o przeliczanie kursów - cennik też mamy w Euro...

    Dotpay.pl:

    http://www.dotpay.pl/Oferta/Platnosci_w_walutach

    pzdr.
    k.

  • 7. Data: 2010-07-19 05:33:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 06:06:35 +0000 (UTC), Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > obciążać karty możemy tylko w złotówkach, co jest horrorem jeśli chodzi o
    > przeliczanie kursów - cennik też mamy w Euro...

    Firma ? czy Bank ?

    Alior i BZWBK mają rachunki walutowe w ofercie i do nich można karte wziąć
    i podpiąć pod ten rachunek

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006