eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszybkie Citi › Re: szybkie Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szybkie Citi
    Date: Mon, 19 Jul 2010 15:45:05 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <i21kb5$28m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <i1nb3k$mc5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1279546533 2326 87.239.217.30 (19 Jul 2010 13:35:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jul 2010 13:35:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i1nb3k$mc5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:532372
    [ ukryj nagłówki ]

    Muszę powiedzieć, że Citi nie ustaje w zaskakiwaniu mnie in plus.

    Otóż jakiś czas temu zmieniałem typ jednej z moich kart Citi (z droższej na
    tańszą) i uzyskałem od konsultanta w oczywisty sposób błędną informację o
    zwolnieniu z opłaty za zmianę typu karty. Opłata tak jak się spodziewałem
    została jednak pobrana zgodnie z TOiP.

    Po około miesiącu ot tak dla jaj postanowiłem zareklamować tę opłatę,
    przyznając że jest ona wprawdzie zgodna z TOiP ale otrzymałem informację na
    Citiphone, że nie zostanie pobrana, więc nie powinna zostać pobrana. No i o
    sprawie zapomniałem, bo kwota reklamacji to było 30 zł. A tu dziś telefon od
    Citi z przeprosinami i zwrot opłaty na podstawie odsłuchanej rozmowy. A
    naprawdę nie jestem jakimś ich dobrym klientem, posiadam tylko jeden rodzaj
    ich produktów, z którego korzystam w sposób nie przynoszący bankowi
    nadmiernych dochodów. No i wprawdzie z tego powodu moje uproduktowienie na
    tę chwilę nie wzrośnie , nadal nie kupię też ich oferty tych jakichś rat na
    kartach, ale wrażenie takie podejście banku robi bardo pozytywne. Jak za
    dobrych starych Citi-czasów.

    I jak sobie to porównam np. z Multibankiem i zestawię sobie jakie Multibank
    ma ze mnie dochody i jak mnie traktuje jako klienta w przypadku reklamacji,
    to kurde już sam nie wiem czy się kiedyś nie skusić na to Citigold.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1