  • 1. Data: 2010-07-15 00:17:02
    Temat: Śledztwo umorzone :-(
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    "Kammelgate" - śledztwo zostało umorzone
    Warszawska Prokuratura Okręgowa umorzyła śledztwo dotyczące byłej
    wiceprezes banków BPH i PEKAO S.A. Katarzyny Niezgody. Zarzucano jej
    zawieranie z firmami szkoleniowymi niekorzystnych umów, które miały
    narazić banki na milionowe straty.

    Sprawa wybuchła w połowie zeszłego roku. Nazwano ją "Kammelgate",
    ponieważ - jak twierdzono - umowy na temat szkoleń miano podpisywać
    głównie ze spółką Sparrow. Była ona związana z telewizyjnym prezenterem,
    prywatnie - partnerem życiowym byłej wiceprezes.

    Rzeczniczka prokuratury Monika Lewandowska.poinformowała w rozmowie, że
    30 czerwca umorzono śledztwo w sprawie nadużycia uprawnień i
    niedopełnienia obowiązków przez członka zarządu Banku Pekao SA. Stało
    się tak ze względu na brak znamion czynu zabronionego.

    Monika Lewandowska podkreśliła, że decyzja nie jest prawomocna. Bank
    może złożyć zażalenie w terminie siedmiu dni od daty jej wręczenia.

    Prokuratura podjęła śledztwo pod koniec czerwca ubiegłego roku. Jak
    pisał wtedy dziennik "Puls Biznesu", w uzasadnieniu decyzji podano, że
    na współpracy z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi - głównie spółką
    Sparrow - oba banki mogły ponieść szkodę w wysokości około 16 milionów
    złotych. Katarzynie Niezgodzie nie postawiono jednak zarzutów.

    Nieprawidłowości w banku Pekao miał ujawnić wewnętrzny audyt, po którym
    Katarzyna Niezgoda straciła posadę. Byłą wiceprezes zwolniono ze
    stanowiska w kwietniu 2009 roku.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019393,title,Kammelgate
    ---sledztwo-zostalo-umorzone,wid,12471190,wiadomosc.
    html

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-07-15 01:47:01
    Temat: Re: Śledztwo umorzone :-(
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > "Kammelgate" - śledztwo zostało umorzone

    umiemy czytac.

    A jakies wlasne wnioski? Bo w zasadzie przepisywanie gazet niczego nie
    wnosi.

  • 3. Data: 2010-07-16 13:33:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Lip, 02:17, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
    > "Kammelgate" - śledztwo zostało umorzone

    Swój swojego miał kopać po kostkach ? Wolnego, Animka, zapomniałaś, w
    jakim kraju żyjesz i kto tutaj jest King ?

  • 4. Data: 2010-07-17 18:52:30
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Animka, i co się martwisz.
    Dorośniesz, bedziesz gruba i brzydka, to też sobie przydupasa z telewizora
    znajdziesz.
    Za 16 milionów.

    -----

    > Byla ona zwiazana z telewizyjnym prezenterem, prywatnie - partnerem
    zyciowym bylej wiceprezes.

  • 5. Data: 2010-07-17 19:26:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-17 20:52, 666 pisze:
    > Animka, i co się martwisz.
    > Dorośniesz, bedziesz gruba i brzydka, to też sobie przydupasa z telewizora
    > znajdziesz.
    > Za 16 milionów.
    >

    > -----

    > zyciowym bylej wiceprezes.

    Sądzisz kogoś po sobie i swojej grubej przydupasce? Ja nigdy gruba i
    brzydka nie będę :P
    Naucz się robic sygnaturki!

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-07-17 23:47:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Sądzisz kogoś po sobie i swojej grubej przydupasce? Ja nigdy gruba i
    > brzydka nie będę :P

    pewnie juz jesteś.

  • 7. Data: 2010-07-18 10:45:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > pewnie juz jesteś.

    Nie lubię wypowiedzi Animki. Ale nie zniżyłbym się do ataków
    personalnych w takim stylu.
    Napisałem w jednej z odpowiedzi na Twój post "[...]przypuszczalnie
    masz coś z prawem do czynienia zawodowo (adwokat ? policjant?
    protokolant sądowy ?)[...]". Muszę teraz rozszerzyć tę listę o
    kolejną możliwość: "zamiatacz dziedzińca sądu".

    witrak()

  • 8. Data: 2010-07-20 20:51:41
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Animka pisze: