  • 1. Data: 2002-01-28 08:25:32
    Temat: Konto walutowe BSK
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

    Witam

    Informuje wszystkich ze BSK zwrocilo mi piec złotych pobranej prowizji
    za prowadzenie konta walutowego. Podziałała skarga do dyrektora
    oddzialu. Odzwoniono do mnie po jakis 10 dniach i poinformowano
    ze prowizje za grudzien oddaja zas za styczen nie beda naliczac.

    Michal

  • 2. Data: 2002-01-28 09:23:51
    Temat: Re: Konto walutowe BSK
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Michal Gorski wrote:

> [...]
    > oddzialu. Odzwoniono do mnie po jakis 10 dniach i poinformowano
    > ze prowizje za grudzien oddaja zas za styczen nie beda naliczac.

    Czy to dotyczy wszystkich klientów czy tylko tych co składali zażalenie ?

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 3. Data: 2002-01-28 10:01:13
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Gorski" <m...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddzialu. Odzwoniono do mnie po jakis 10 dniach i poinformowano
    > ze prowizje za grudzien oddaja zas za styczen nie beda naliczac.

    Zamykalem konto walutowe w styczniu, to nie pobrali mi laskawie prowizji za
    styczen, za grudzien pobrali i nic nie slyszalem o zwrocie. Czy jest to
    oficjalne stanowisko w sprawie zwracania prowizji za grudzien?

  • 4. Data: 2002-01-28 10:28:12
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

    > Zamykalem konto walutowe w styczniu, to nie pobrali mi laskawie prowizji za
    > styczen, za grudzien pobrali i nic nie slyszalem o zwrocie. Czy jest to
    > oficjalne stanowisko w sprawie zwracania prowizji za grudzien?

    Z tego co zrozumialem to brak prowizji za styczen jest automatyczny.
    Zas zwrot za grudzien chyba nie.

    Moze ktos sprawdzi kto jeszcze nie zamknal konta.

    Michal

  • 5. Data: 2002-01-31 12:30:44
    Temat: Odp: Konto walutowe BSK
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

> [...]
    > oddzialu. Odzwoniono do mnie po jakis 10 dniach i poinformowano
    > ze prowizje za grudzien oddaja zas za styczen nie beda naliczac.

    czt to zanaczy, że teraz jest miesięczna opłata za konto (mam USD i EUR)??

    pzdr
    mwi

  • 6. Data: 2002-02-01 13:32:13
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

    > czt to zanaczy, że teraz jest miesięczna opłata za konto (mam USD i EUR)??
    >
    > pzdr
    > mwi

    dokladnie tak przeczytaj nowa toip

    M.

  • 7. Data: 2002-02-04 10:56:33
    Od: Marcin Filipowicz <f...@m...pw.edu.pl>

    Krzysiek wrote:

    > Zamykalem konto walutowe w styczniu, to nie pobrali mi laskawie prowizji za
    > styczen, za grudzien pobrali i nic nie slyszalem o zwrocie. Czy jest to
    > oficjalne stanowisko w sprawie zwracania prowizji za grudzien?

    Jeżeli konto jest zamykane z powodu zmiany tabeli opłat, to muszą zwrócić (czy
    robią to automatycznie, tego nie wiem - ja złożyłem króciutką reklamację na
    kawałku papieru i zwrócili).
    Może podczas zamykania trzeba zaznaczyć, że podstawą wypowiedzenia umowy jest
    zmiana tabeli opłat i w związku z tym prosi się o zastosowanie odpowidniego
    punktu regulaminu, który mówi o tym że w takim przypadku do momentu zamknięcia
    rachunku obowiazuje stara tabela.
    Jeżeli konto nie jest zamykane, wtedy nie ma podstaw do domagania się zwrotu
    prowizji za grudzień.

    Pozdrawiam
    Marcin F