  • 1. Data: 2002-11-06 21:59:26
    Temat: szukam informacji
    Od: "ksawek" <k...@w...pl>

    Witam. Zastanawiam sie na wyborem konta w e-banku. Myslalem powaznie o dwoch:
    mBank i Lukas-Bank. Poszukuje krotkich informacji na temat faktycznego
    funkcjonowania tych kont internetowych (osobistych) od osob, ktore posiadaja e-
    konta w tych bankach. Dzieki ;)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-11-07 16:36:19
    Temat: Re: szukam informacji
    Od: p...@o...pl

    > Witam. Zastanawiam sie na wyborem konta w e-banku. Myslalem powaznie o dwoch:
    > mBank i Lukas-Bank. Poszukuje krotkich informacji na temat faktycznego
    > funkcjonowania tych kont internetowych

    proponuje skorzystac z wyszukiwarki kont:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/konta/

    pozdr

  • 3. Data: 2002-11-07 17:19:14
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    Mbank - ja korzystam juz ponad rok - NO PROBLEMS. fajny bank, szybki i tani.
    pozatym ma konto np. ekonto ma duzo fajnych funkcji. zobacz sobie symulacje na
    www.mbank.com.pl
    pozdrawiam

    Wiadomość napisana przez: ksawek:

  • 4. Data: 2002-11-07 17:19:29
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

  • 5. Data: 2002-11-09 21:36:18
    Od: "Krzysiek" <k...@f...onet.pl>

    gdy masz 5k na lokatę to bezkonkurencyjne jest ekonto pro w LUKASIE. A
    najlepiej miec w obu:)
    Poważnie:)