  • 1. Data: 2002-11-06 20:23:20
    Temat: Nie mogę zalogować się do VWbank
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    od wczesnego popołudnia do teraz.
    System przyjmuje identyfikator i hasło po czym wraca na tę samą stronę.
    Czy ktoś jescze ma podobny problem?

  • 2. Data: 2002-11-06 21:01:52
    Temat: Re: Nie mogę zalogować się do VWbank
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "janko"
    > od wczesnego popołudnia do teraz.
    > System przyjmuje identyfikator i hasło po czym wraca na tę samą stronę.
    > Czy ktoś jescze ma podobny problem?

    Teraz nie. Ale miałem taki objaw jakiś miesiąc temu.
    Ustało po dwóch dniach, tak jak się pojawiło - czyli nie wiadomo jak.
    Co ciekawe, startując z innej partycji mogłem się zalogować. Jakoś to jednak
    zależy od systemu.
    Jedno co potrafi powiedzieć infolinia: "to musi być coś z cookie". Ale nawet
    zezwolenie na wszystkie z serwera vwdirect nie pomaga.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-11-06 21:09:10
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    nawet
    > zezwolenie na wszystkie z serwera vwdirect nie pomaga.

    Dzięki za odpowiedź.

    Mnie powiedzieli to samo; ustawiłem obsługę w/g ich wymagań (każą na ślepo
    akceptować wszystkie ciastka); nic nie dało; zażądałem sprawdzenia po ich
    stronie. Obiecali sprawdzić ale nie oddzwonili.

  • 4. Data: 2002-11-06 21:26:44
    Od: p...@p...onet.pl

    > od wczesnego popołudnia do teraz.
    > System przyjmuje identyfikator i hasło po czym wraca na tę samą stronę.
    > Czy ktoś jescze ma podobny problem?

    Witaj - dziś się logowałem dwa razy i absolutnie bez żadnego problemu...

    Pozdrawiam
    Pararobert

  • 5. Data: 2002-11-07 20:34:56
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    U mnie na IE6.0 śmiga bez zarzutu - chyba kwestia systemu.
    Używam XP