  • 1. Data: 2002-11-06 19:47:19
    Temat: www.mbank.pl działa!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    chyba tego jeszcze tu nie było...
    www.mbank.pl wreszcie nie wskazuje na strony podstępnej TPSA, ale
    na... paściatą stronę Bank Of CzęstoChowa...Ino czamu? Czamu nie na
    mBank, tak jak rozumują juzerzy?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 2. Data: 2002-11-06 20:11:59
    Temat: Re: www.mbank.pl działa!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    nonononon - jestem pod wrazeniem - ciekawe ile to kosztowalo :)
    BTW - w pewnej chwili to bylo oczywiste - w koncuu mBank wali duuuze
    pieniadze w reklame.
    P.S. To moze sie przenisesie z call center spowrotem do TPSA? ;)

    Domena:
    mbank.pl

    Dysponent domeny:
    BANK "CZĘSTOCHOWA" S.A.

    Adres:
    UL.DEKABRYSTÓW 41 42-200 CZĘSTOCHOWA

    Data rejestracji:
    2000-08-08

    Serwer nazw:
    info.icz.com.pl [195.205.32.227]

    Serwer nazw:
    wazny.mbank.pl [212.244.68.3]

  • 3. Data: 2002-11-07 13:41:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To ja jeszcze zapodam ;)

    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1196

  • 4. Data: 2002-11-07 13:54:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > http://beta.prnews.pl/html/display?article=1196

    jest blad ;-)
    (....) rzecznik prasowy manku Szymon Midera (....)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-11-08 13:39:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 7 Nov 2002 14:41:25 +0100), "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >To ja jeszcze zapodam ;)
    >http://beta.prnews.pl/html/display?article=1196

    Buuuu... A gdzie info: ,,news zapodany Amrze przez Tristana A.''? :-)

  • 6. Data: 2002-11-08 14:19:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 7. Data: 2002-11-08 14:45:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:aqgh00$ivh$1@news.onet.pl...
    > Idre na zajecia - dopisze pozniej w komenatrzach :)

    Drzyj na zajęcia bo nie zdążysz ;-)))

    K. Kowalski
    MSPANC