  • 11. Data: 2003-06-12 10:23:57
    Temat: Re: sytuacji finansowa BRE
    Od: n...@p...onet.pl

    > Jesli opierasz sie na tej notatce - to istotnie masz racje :)
    > Ja zacytowalem to z poczatku maja - gdzie bylo 55 mln
    > Średnia wartość środków ulokowanych przez Klienta Supermarketu FI w
    > jednostkach funduszy inewstycyjnych wynosiła 19 marca 4947 zł, 18 maja
    > już 8775 zł a 4 czerwca osiągnęła poziom 9883 zł.Bezprowizyjny i
    > wygodny sposób zakupu jednostek funduszy w co raz większym stopniu
    > spotyka się z zainteresowaniem i uznaniem Klientów mBanku.

    No i miałem nosa:
    źródło: http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm
    100 mln zł w SFI 12.06.2003

    Suma aktywów zgromadzonych w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych
    przekroczyła 100 mln zł. Ponad 14 tysięcy Klientów mBanku zdecydowało się
    skorzystać z bezpłatnej usługi nabywania funduszy przez Internet. Obecnie,
    Supermarket mBanku umożliwia inwestowanie w 24 fundusze inwestycyjne.