  • 1. Data: 2003-06-09 18:02:50
    Temat: utrata umowy
    Od: "PL" <n...@s...net>

    Tak sie zlozylo ze przepadla mi gdzies poza domem umowa z bankiem (wersja
    ksero) i troche moich danych, ale NIE typu pin, data urodzenia, pesel, ksero
    dokumentow itd.

    Czy powinienem zamknac konto i zalozyc nowe o innym numerze ? W sumie to
    taka umowa nie wydaje sie wiele warta, dane z niej sa czesto podawane z
    roznych okazji, jednak pozostaje cien watpliwosci.

  • 2. Data: 2003-06-09 18:12:56
    Temat: Re: utrata umowy
    Od: m...@p...onet.pl

    Jeśli to Inteligo, to zamykaj. Jeszcze ktoś Ci zrobi kawał i wyśle Ci centa z
    zagranicy.

  • 3. Data: 2003-06-10 07:12:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jeśli to Inteligo, to zamykaj. Jeszcze ktoś Ci zrobi kawał i wyśle Ci
    > centa z zagranicy.

    Jaaasne - i taki będzie chętny do zrobienia tego kawału, bo przecież SWIFT
    to za darmo jest :-)))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-10 07:25:34
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > Jeśli to Inteligo, to zamykaj. Jeszcze ktoś Ci zrobi kawał i wyśle Ci
    centa z
    > zagranicy.

    Nie rozumiem - na czym kawal polega?

    T. D.

  • 5. Data: 2003-06-12 15:05:42
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Tomasz Dryjanski wrote:
> [...]

    Inteligo pobiera opłatę za zaksięgowanie przelewu walutowego
    otrzymanego.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-06-13 06:14:53
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > Inteligo pobiera opłatę za zaksięgowanie przelewu walutowego
    > otrzymanego.

    ?
    Brzmi absurdalnie.
    A jaka jest wysokość opłaty?