  • 1. Data: 2003-06-09 19:19:19
    Temat: sytuacji finansowa BRE
    Od: "OP" <t...@g...the.net>

    Jaka jest sytuacja BRE (czyli mBanku). Sa oni na plusie czy minusie, mozna
    im zaufac ?

  • 2. Data: 2003-06-09 21:48:39
    Temat: Re: sytuacji finansowa BRE
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    OP wrote:
    > Jaka jest sytuacja BRE (czyli mBanku). Sa oni na plusie czy minusie,
    > mozna im zaufac ?

    No jesli skladasz tam co najmniej kilka milionow zlotych to moze bym
    sie zastanowil na twoim miejscu ;)
    W ubieglym roku byli na minusie, w tym maja byc na plusie.
    Widac mozna im zafac - mBank ma ponad 400 tys klientow ;)
    No i jest BFG - do 1000 euro zwracaja ci w 100%, powyzej (do kwoty
    bodaj 22,5 tysiaca euro) w 90%.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-09 22:25:52
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    "Micha3 'Amra' Macierzy?ski" wrote:

> [...]
    > W ubieglym roku byli na minusie, w tym maja byc na plusie.
    > Widac mozna im zafac - mBank ma ponad 400 tys klientow ;)

    Z ktorych zdecydowana wiekszosc trzyma wieksze kwoty w SFI a nie w
    mBanku....;)

  • 4. Data: 2003-06-09 22:32:49
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Pawel Sztabinski wrote:
    > Z ktorych zdecydowana wiekszosc trzyma wieksze kwoty w SFI a nie w
    > mBanku....;)

    Ze jak? ;)
    2,2 miliarda depozytow do ok 60 milionow w funduszach?

  • 5. Data: 2003-06-09 22:51:55
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ze jak? ;)
    > 2,2 miliarda depozytow do ok 60 milionow w funduszach?

    No tu z kolei Ty trochę przesadziłeś, w tym tygodniu prawie na pewno
    padnie pierwsze 100 mln. Brakuje tak niewiele, że dzisiejsza obniżka %%
    będzie MZ wystarczającym impulsem by tak sie stało.

    pzdr, nocny Marek

  • 6. Data: 2003-06-10 08:12:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No tu z kolei Ty trochę przesadziłeś, w tym tygodniu prawie na pewno
    > padnie pierwsze 100 mln. Brakuje tak niewiele, że dzisiejsza obniżka
    > %% będzie MZ wystarczającym impulsem by tak sie stało.

    Jesli opierasz sie na tej notatce - to istotnie masz racje :)
    Ja zacytowalem to z poczatku maja - gdzie bylo 55 mln
    Średnia wartość środków ulokowanych przez Klienta Supermarketu FI w
    jednostkach funduszy inewstycyjnych wynosiła 19 marca 4947 zł, 18 maja
    już 8775 zł a 4 czerwca osiągnęła poziom 9883 zł.Bezprowizyjny i
    wygodny sposób zakupu jednostek funduszy w co raz większym stopniu
    spotyka się z zainteresowaniem i uznaniem Klientów mBanku.

  • 7. Data: 2003-06-10 08:58:21
    Od: n...@p...onet.pl

    > Jesli opierasz sie na tej notatce - to istotnie masz racje :)

    Na notatce i na innym dobrze poinformowanym :)) źródle:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=738
    84&t=73815&v=t

  • 8. Data: 2003-06-10 12:44:41
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@op.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Widac mozna im zafac - mBank ma ponad 400 tys klientow ;)

    ponad 500 tys :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 9. Data: 2003-06-10 13:11:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Solos wrote:
    > ponad 500 tys :)

    ponad 0,5 miliona to ma - ale rachunkow :) (a nie klientow)

  • 10. Data: 2003-06-10 14:23:46
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@op.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ponad 0,5 miliona to ma - ale rachunkow :) (a nie klientow)

    przepraszam - zwracam honor :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---