  • 21. Data: 2002-04-08 18:02:24
    Temat: Re: system Lukasbanku...
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8sj42$sf3$1@news.tpi.pl...
    > przez znajomego ktory pracuje w BZ WBK - uups :(( Wiem tez od pracownikow
    ze
    > jest straszny bajzel w tym banku i takie przypadki dosc czesto sie
    zdarzaja.

    Ja mialem miesiac lokate, ktorej w BZ WBK 24 nie bylo widac. A zalozona
    przez net. Dwie inne bylo widac. Pani w oddziale powiedziala, ze czasami
    widac czasami nie - sami nie wiedza dlaczego :-))

    pzdr

  • 22. Data: 2002-04-08 21:03:38
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał:

> [...]
    > przez net. Dwie inne bylo widac. Pani w oddziale powiedziala, ze czasami
    > widac czasami nie - sami nie wiedza dlaczego :-))

    Mnie się nigdy coś takiego podczas intensywnego korzystania nie zdarzyło (a
    jestem jednym z pierwszych klientów WBK24) :-O
    Po przejściu na ICBS imho jest lepiej, zresztą już o tym na pbb pisałem.
    Natomiast znane są problemy we współpracy aplikacji BZWBK24 z Zorbą.

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2002-04-09 05:48:26
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ale tam nie mam kont :)

    To nie pisz, że on-line mają w banku A i B, ale że są banki on-line, m.in. A i
    B.

    A co do BZWBK: czy wypłacając z kasy i podchodząc do bankomatu widzisz
    prawidłowe saldo ? Rok temu nie mieli takiej funkcjonalności.

    Za to w ING BSK zawsze saldo jest prawidłowe: w bankomatach, Halo Sląski (IVR)
    i BSK-Online(www).

    Piotrek

  • 24. Data: 2002-04-09 08:52:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co do BZWBK: czy wypłacając z kasy i podchodząc do bankomatu widzisz
    > prawidłowe saldo ? Rok temu nie mieli takiej funkcjonalności.

    Tak, mam takowe saldo - dlatego akurat sobie drukuje :) W innych jak wiem ze
    nie da sie - to nie wybieram tej opcji.
    Co do on-line -= czy napisalem gdzies ze tylko i wylacznie te maja?

  • 25. Data: 2002-04-09 09:32:45
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Co do on-line -= czy napisalem gdzies ze tylko i wylacznie te maja?

    Napisałeś:
    on-line to maja Multibank, BZWBK (przynajmniej
    dawne WBK), prawie on-line, Fortis Bank, mBank, Inteligo

    Po przeczytaniu tego odniosłem wrażenie, że wiesz wszystko na temat on-line w
    bankach i listujesz tutaj zweryfikowane zestawienie. A prawda jest taka, że na
    pewno ominąłeś ING, a BZWBK nie ma pełnego on-line w każdym oddziale.

    Piotrek

  • 26. Data: 2002-04-12 07:03:44
    Od: "dodique" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl> napisał w
    wiadomości news:a8ruaa$apv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Poczekaj na ICBS. Będzie jeszcze bardziej online ;-)))

    To bedzie (jest) rzeczywiscie offline. Jeden wielki burdel tam mają w BZWBK.
    Kumpel mi mowil, ze babki nie moga sie pozbierac od kiedy przeszli na
    windoze!!!! Wczesniej byl linuks i pracownicy sie przyzyczaili...

    Poza tym druga infa od innego dobrego znajomego:
    totalny burdel w komunikacji wewnetrznej. Nie moga sobie poradzic z
    najprostszymi sprawami - i nie jst to tylko wynik nowego systemu
    informatycznego, ale tego, ze poprzeprowadzali sie z Poznania do Wawy i
    Wrocka. Niezle jaja :))

    Pozdrowionka

    Dodo
    d...@p...onet.pl