  • 11. Data: 2002-04-07 22:27:16
    Temat: Re: system Lukasbanku...
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8qgoa$oa4$1@news.onet.pl...
    > za
    >
    > ???? !!!!

    Zdazalo mi sie, ale oczywiscie nie w godzinach szczytu. Czasami wrecz
    "serwer zajety, prosze sprowowac pozniej"

  • 12. Data: 2002-04-07 22:35:37
    Od: "Seba *****" <s...@p...gazeta.pl>

    Cześć,

    Jakiś czas temu rejstrowanie transakcji z VE uległo zmianie. Bardzo często
    kowota jest zablokowana w ciągu kilku sekund do kilku minut. Czasami zdarza
    mi się jednak, że trzeba poczekać dłużej!?

    Cześć

  • 13. Data: 2002-04-08 05:55:46
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > on-line to maja Multibank, BZWBK (przynajmniej dawne WBK), prawie on-line ;)
    > Fortis Bank, mBank, Inteligo :)

    Zapomniałeś o ING BSK. Nie wiem, czy można tu jeszcze dopisać Millenium i
    Raiffeisen.

    Piotrek

  • 14. Data: 2002-04-08 08:53:11
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Seba *****" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zdarza
    > mi się jednak, że trzeba poczekać dłużej!?

    Tak, kwota wchodzi do podzialki "Suma zablokowanych srodkow". Czasami od
    razu, czasami po 2 dniach mi sie zdarzylo. Z tym, ze (info z banku) one
    dalej sa oprocentowane, az spadna do historii. I tak np. zakupy z 30 marca
    od razu trafily mi do zablokowanych, ale do historii 5 kwietnia i za czas
    30.03-05.04 dostane procent.

    pzdr

  • 15. Data: 2002-04-08 10:42:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zapomniałeś o ING BSK. Nie wiem, czy można tu jeszcze dopisać Millenium
    > Raiffeisen.

    ale tam nie mam kont :)

  • 16. Data: 2002-04-08 11:17:48
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    > No popatrz, a ja zazwyczaj od razu mam. Czy jak wplace kase w banku czy
    > wyplace w bankomacie ide do domu i juz mam wszystko zdjete.
    > Tylko ze ja mam w bylym WBK

    Poczekaj na ICBS. Będzie jeszcze bardziej online ;-)))

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-04-08 11:38:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poczekaj na ICBS. Będzie jeszcze bardziej online ;-)))

    Mam juz VC z Multi i sie zaczynam zastanawiac nad posiadaniem tam konta,
    skoro nawet przelewow nie moge zrobic do Multi czy mBanku.

    W sumie nie narzekam - bo mam token - ale bez tokena to konto byloby hmmm no
    takie sobie

  • 18. Data: 2002-04-08 12:53:18
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

> [...]
    > skoro nawet przelewow nie moge zrobic do Multi czy mBanku.
    >
    > W sumie nie narzekam - bo mam token - ale bez tokena to konto byloby hmmm

    Hmmm, jako jedno z kilku całkiem się nadaje ;-)))
    Bez tokena jest średnio użyteczne, to fakt.

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-04-08 14:24:59
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On 7 Apr 2002 15:18:16 +0200, <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy ich system jest online? Czy sama karta moge zrobić debet? Czy wpłaty na
    >koncie są odrazu widoczne w systemie kart? dzieki za odpowiedź! Chcę sie tam
    >przenieść z citi, a citi przyzwyczaiło mnie do pełnego online.

    Jesli chodzi o sam system to jest tak sobie on-line. Jak zmienialem
    maksymalna kwote przelewu przez inet, to sobie wymyslilem, ze pojde
    rano do oddzialu, zmienie na wyzsza a jak po 20 min dotre do pracy, to
    zrobie przelewik. I co? Nic. Limit byl zwiekszony dopiero nastepnego
    dnia rano. :-(

    Pozdrawiam
    BB

  • 20. Data: 2002-04-08 17:02:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Poczekaj na ICBS. Będzie jeszcze bardziej online ;-)))

    Albo bardziej off-line.:(( Nie wiem jak wy ale ja mam z nimi (ICBS ???)
    ostatnio same problemy. Na poczatek saldo ujemne na 12k !!! Zagubiona kasa
    (sic!), spoznione ksiegowanie itd. Pozniej ciagle klopoty z systemem... Mam
    tez klienta ktory wzial kredyt na 5mln zl i kasa zagubila sie na ponad
    tydzien !!! (Zanim zasilili rachunek tego przedsiebiorstwa). Potwierdzone
    przez znajomego ktory pracuje w BZ WBK - uups :(( Wiem tez od pracownikow ze
    jest straszny bajzel w tym banku i takie przypadki dosc czesto sie zdarzaja.
    I co wy na to ?
    pzd